1 Apr 2007

3,5 tundi

Elas kord Murakas, kes otsustas Inglismaale kolida. Yhel ilusal p2eval sai ta teada, et peab oma synnip2eva n2dalavahetusel kolm p2eva lastega kodus olema. Murakas oli v2ga 6nnetu. Siis ilmus kuskilt v2lja hea haldjas, kes Tikri ka Inglismaale 2ssitas ning Muraka yksikust n2dalavahetusest sai hoopis chill grill bing b2ng n2dalavahetus. Yhes6naga osutusid need kolm p2eva tunduvalt paremaks, kui esialgu kardeti :D
*
Anywayz, teate, ma t6esti ei viitsi eriti kirjutada, mis toimunud on, kuna Tikker enda blogis k6igest tunduvalt huvitavamalt ja p6hjalikumalt kirjutanud on. S6na v6tmine tundub lausa m6ttetu. Aga reklaam Tikri blogile k2ib t2ies hoos, mitte et tal seda vaja oleks. Njah. Ma kirjutan t2htsusetut mula ainult kohusetundest, mis mul praegu veel alles on. Varsti enam ei ole. Kui ma oma arvuti tagasi (kunagi) saan, siis m8lisen rohkem. Yhtlasi h2irib mind kohutavalt see, et mul t2pit2hti ei ole. Ma ei suuda seda kirja vaadata. Ja kui juba mina ISEENDA blogi silmata ei suuda, mis siis teised veel tegema peavad?
*
Ma l2hen panen lapsed magama.
*
Ahjaa, mis pealkirja puutub, siis ma suutsin t2na 3,5 tundi j2rjest nuuskamata olla
*
Elagu Viru Valge !!!

No comments: