6 Apr 2007

What a Beautiful Day

On Suur Reede. V2ljas on tohutult ilus ilm ja meie k2isime t2na suures valgeliiva rannas Inglismaa l6unarannikul. Ujuma siiski ei l2inud, sest vesi oli minu jaoks kylm, lapsed kastsid end m2rjaks, kuid mina ei suutnud. Enne m6tlesin kyll, et 2ge oleks p2rast eputada, et 2007. aastal k2isin esimest korda ujumas 6ndal aprillil, kuid usun, et enne mai kuud saab siiski 2ra k2idud ning seegi oleks juba rekord. Mul on tunne, et ma hakkan seal rannas veel tihti k2ima. Seal on ilus ja seal on chill. Seal on p2ike. Seal on lihtsalt suurep2rane.
*
Ma olen hetkel nii rahul. Nii m6nus oli ja mul on ikka jubedalt vedanud. Eks ma kohati kirun kyll, et lapsed k2ivad n2rvidele ja internetti mul oma toas ka enam pole jne jne jne, aga yks puhkuse p2ev rannas peesitades v6tab k6ik selle negatiivsuse 2ra. Meel puhkas. Ma ei pidanud mitte millegi p2rast muretsema. K6ik, mis ma tahtsin, mulle osteti ning ma ei pidanud isegi mitte autoga s6itma ja pead vaevama, et kas ma nyyd liigun 6iges direktsioonis v6i peaks kuskil nurga peal ymber keerama. Nii hea nii hea nii muretu on olla. Ma tahaks, et kogu aeg oleks p2ike ja rand ja vesi ja j22tis.
*
Ning hiljem C. leidis oma kotist 20 naela ja andis raha niisama mulle. Ilma mingisuguse p6hjuseta ytles, et v6ta endale, sa v22rid seda. Rahast ma kyll iialgi 2ra ei ytle, nad v6iksid suvalisi 20 naelaseid ainult rohkem leida :).
*
Kui nyyd t88st r22kida, siis homme 6htul hoian lapsi. Mitte ainult enda omi, kuid pereisa 6e lapsed tulevad ka 88seks siia. Nad on sutsu vanemad. Tydruk vist 15 ja poiss 13. Et p2ris lasteaed siia siiski ei teki. Peale seda, pole mul 6rna aimugi, millal mul j2rgmine t66p2ev on. Alles 16. aprill vist. Pereema ja lapsed s6idavad n2dalaks Shveitsi suusatama. Vot see on alles elu. Yks p2ev peesitad rannas ja teine p2ev s6idad lumelauaga m2gedes. Korra k2is isegi m6te l2bi, et ma v6iks kaasa minna, kuid ega ma ise eriti lund n2ha praegu kyll ei taha ning lastest oleks suht hea natukeseks puhkust saada ning ega mind seal vaja pole ka, kuna pereisa ise j22b siia ning hilis6htusi joomingiud pereema ise vaevalt korraldama hakkab. Minu v2ike puhkus siis m88dub kas rannas terve j2rgmise n2dala v Londonis. Vaatab, kuidas saab. V6imalik, et s6idan Brightonisse isegi. Kui julguse kokku v6tan ja oma auto aiast v2lja ajan. Rongiga kyll minna ei viitsi. Plaane on hulgi, ilm on ilus. T88tama praktiliselt ei pea, samas raha muidu aga tuleb ja tuleb. Paremaks enam minna ei saagi.
*
V6i tegelikult saaks kyll. Ma tahaks, et ma tunneks siin kedagi niiv6rd h2sti, et teda oma s6braks/s6brannaks nimetada ja midagi maal ka koos teha. Et ma ei peaks siin yksi olema. Aga eks see ole mu enda viga, et ma eriti suhtlemisaldis pole viitsinud ikka veel olla. Bensujaamas t88tab yks tibi, kes umbes minu vanune on, aga no too on ikka totaalne maakas, temaga randa ja veinile kyll ei l2heks. Pole hullu, kyll ma varsti leian ka kellegi. V6ib-olla l2hen k2in trennis paar korda j2rgmine n2dal, sealt saab alati uusi tutvusi.
*
Homme p2eval l2hen rattaga s6itma :D.
*
Muide, Tikker, meil 6nnestus siiski 2ra juua k6ige kallimad veinid, mis meil kapis olid. Aga pereisa polnud yldse kuri, teda hoopis l6bustas see. T2na rannas ta mainis, et uude majja tuleb meil kaks eraldi veini kylmikut. Everyday wine fridge ning expensive special occasions and lilys wine fridge. Mnjah. Eks juba ole kord selline, et kallis vein l2heb paremini alla ;).
*
Peakski minema ja yhe klaasi endale haarama.
*
Homme.. ylehomme... yleylehomme.... mingi p2ev kirjutan j2lle!

2 comments:

tikker said...

muhahahahahaaa. ma ju ütlesin, et ma ei oska valida :D et kahest külmikust saab kasu olema...

aga muidu ma olen sitaks kade. tahaks ka... MURETU olla. aga isegi kui ma olen praegu suhteliselt heas tujus, siis ma olen ikkagi äärmiselt murelik. no ei anna rahu see asi.

äkki ma peaks ikka ennast sinna teie kohalikesse pubidesse pakkuma :P saaksid endale maale sõbra ka ja nii...

Anonymous said...

go tikker! sis on mul ka öömajamure murtud, kui mais inglismaale tulen (6)