24 Apr 2007

Aitab ka nyyd!

E. on viimasel ajal ikka t2ielik nuhtlus olnud. Vingub, r88gib, kisendab pidevalt. Mingit respekti tal kellegi vastu ei ole ja arvab, et teeb, mis tahab. No ikka ei tee ka. Oi mul oli selle lapsega v2ga v2ga suur tyli t2na. Panin teise time-outi. P6him6tteliselt ei kannata ma sellist r88kimist ja vastu r22kimist enam v2lja. Mina olen t2iskasvanu ning tema on laps. Laps r22gib siis, kui kana pissib ning kuulab ja teeb mis mina talle ytlen.
*
Ja p6him6tteliselt nii nyyd ongi. Peale time-outi on ta t2iesti normaalne olnud. Veel imelikum on, et oletada v6iks ju, et ta on mu peale kuri. Ei seda mitte. Ta ripub mul seljas ja syles, musitab ja kallistab, nagu oleks mu parim s6branna. Korrutab muudkui, et ta ei taha, et ma 2ra l2heks ning kysis, kas ma v6iksin t2na tema voodis magada. Ning ta kuulab, mis ma talle r22gin ning ta n6ustub sellega. Saab aru, et EI t2hendab EI ja et ma v6in v2ga tore olla, kui ka minuga tore ollakse. Eks me vaata, kaua see suur armastus kestab. Hommikul v6ib ta j2lle nagu vana vingumutt olla, eks n2is. Aga t2na oli hea p2ev.
*
Ja MINA olen boss a la Psyhco Bitch, the best damn thing that your eyes have ever seen !!!

No comments: