21 Apr 2007

Tahtsin veel...

... kirjutada yhest artiklist, mida ma Monocle ajakirjast lugesin. Tegemist on mai kuu v2ljaandega ning laiemale publikule veel saadaval ei ole. Samuti v6ib internetist ajakirja lugeda alles alates 17. maist. Artikli pealkiri on A Letter from Estonia. Stoori on tegelikult v2gagi positiivne, tuues 2ra erinevaid fakte Eesti tehnoloogilise aregu kohta.
*
Tegelikult ka. Artikkel on v2ga hea. Ma tooksin v2lja ainult m6ned 6iged/valed v2ited. Ma ei tee seda lugu maha ning ma ei kiida seda taevani. Ma tahan, et te seda teaksite enne, kui vaidluseks l2heb, mis tegelikult oli/on v6i mitte. See on minu blogi ja mina v6in kirjutada, mis minu t2helepanu k8itis, muigama v6i naerma ajas. Kohati isegi imestama pani. Kommentaarid, mis ma olen lausete taha kirjutanud ei ole mitte paha p2rast. Lihtsalt natuke sarkasmi.
*
Tsiteerin:
*
"Estonia has the fastest-rising property prices" - kahju ainult, et fastest-rising palka ei ole :)
**
"One party promised a free laptop for every high school student" - njah, l2paka teema... tahaks tagasi keskasse
**
"e-Stonia has been one of the worlds most tech-forward countries" - ma polegi veel kuskil n2inud, et Eestis e-Stoniaks kutsutakse. Aga meeldib.
**
"Here, the contrast between old and new Tallin could hardly be sharper. Outside, punishing baltic wind whips around the dour, imposing Soviet block. Inside, Skypes bright young things take delivery of 46 inch Tv, Justin Timberlake plays on the stereo and dachshund wanders around reception." - j2tab mulje nagu igal yhel oleks 46 tolline telekas, mine tea, 2kki ongi. Ma pole 4 kuud Eestis ju viibinud. See, et Skype on artiklis korduvalt 2ra mainitud on muidugi kiiduv22rt. Justin Timberlake - no kuidas kellelegi. Vaieldav.
**
"What makes Tallin and Estonia in general a special place for this kind of business is simply the lack of people" - kas see on nyyd hea asi? Mida v2hem inimesi, seda parem. V2hemalt l2heb siis 2ri h2sti ;). 2ri on hea. V2hemalt on mul nyyd mindagi inimestele vastu 8elda, kui kysitakse, miks ma juba iibe ylespumpamisega ei tegele.
**
"People have to have the latest things. All the kids have nice clothes and i-Pods" - on ka v6i?
**
"TRUSTED media outlet - SL 6htuleht" - inimesed loevad seda lehte, sest seda on lihtne lugeda. Reklaamida seda usaldusv22rse ning k6ige populaarsema ajalehena (isegi, kui see seda on) on vale. Preztiisi m6ttes v6iks kasv6i EPL, Postimees v6i veel parem Ekspress selle koha haarata.
**
"Everyone seem to like the Estonians" - woohoo go us !!!
**
"Where to watch outside Tallinn?.. Tartu with its grand university and red, sandy beaches" - 8elge nyyd ausalt. Kas Tartus on m6ni rand?
**
"Biggest P2P network?.. Rate.ee - hugely-popular MySpace-a-like, is the top online destination fir Tallinns teenage cafe culture" - reidist on kultuur saanud.
**
"It would like to be... - Europes richest country" - kodumaa eesm2rk on selge!!!
*
*
*
Need olid lihtsalt paar asja, mis silma j2id. Kui Eestist saakski Euroopa rikkaim riik, siis oleks ju v2ga tore. Mis saab minul selle vastu olla, kuid kamoon, see tundub lihtsalt nii utoopiline. Turismi ning 2ri m6ttes on artikkel muidugi super pro. S. oli suures vaimustuses (tema muidugi ei tea, mis 6htuleht ning reit tegelikult on). Yldmuljena oli hea lugeda. Hea, et v2lismaal Eestist kirjutatakse. Mul on t6es6na hea meel, et meie riigil h2sti l2heb. Eriti arvestades fakti, et ma olen kogu seda systeemi luuserlikuks terve oma elu pidanud. V6ib-olla on meil isegi lootust. V6ib-olla olen ma ise loll, et m6tlen, nagu ma m6tlen. Ma tahaks, et oleks normaalne, ma t6esti tahaks. Ja 2rge hakake pihta kommentaaridega, et defineeri s6na normaalne. Vaevalt ma neid lugedes vastavas tujus olen ;).

No comments: