21 Apr 2007

Ilus laup2ev.

K2isin t2na Londonis. Eesm2rgiga 6ele synnip2eva kink osta. Kolm tundi kondasin m88da Londoni poode ja no ei leidnud midagi head. L6puks leidsin.. khm.. ma ei saa kirjutada, mu 6de v-olla loeb ka mu blogi ;). Igal juhul on mul talle palju suht pudipadi asju, sest ta ei 8elnud mulle, mida ta tahaks. Kyll m6tlesin raamatute, dvd-de, cd-de, lauam2ngude, isegi mp3 m2ngijate peale, aga kuna kindlat soovi ei olnud, saab ta ikkagi midagi Londonist. Loodetavasti meeldib. Pealegi, on mul kindel otsus vastu v6etud, et ma omale uue l2paka siit siiski ostan. S. firma omab k6iki arvuti ajakirju ja ta saaks mulle mis iganes l2paka tunduvalt soodsama hinnaga, kui need poodides on. Minu asi on ainult v2lja valida. Aga mis ma sellega 8elda tahtsin, on see, et oma l2pakale loodetavasti on mul ainult uut juhet vaja, ma kardan, et see adapter on katki ning kui ma uue juhtme ka saan, siis annan l2paka ka 6ele. Kui ta seda tahab. V6i viskan minema, mine tea.
*
Londonis oli t2na v2ga ilus ilm. Ma lihtsalt jalutasin ja vaatasin ringi. Proovisin esmakordselt ka karamelli frappucino 2ra ning too oli p2ris joodav. Plaan oli Iirise-Kay-Tikri uut korterit ka vaatama minna, kuid kuna ma kella kaheksaks kodus pidin olema (hoian t2na ekstra 25 naela eest lapsi - jeeee), siis ma sinna ei j6udnud. V-olla n2en tolle siis j2rgmine n2dalavahetus 2ra. Rongis sattus minu vastu istuma yks Kanada vanem meesterahvas koos oma Briti naisega. Mees osutus p2ris l6bustavaks. Nimelt oli tema naine talle kuskilt m2nguasja poest ostnud kummist p8idla katted, mis kui p8idla peal panna ning kergelt vajutades helendama hakkavad. Ma istusin suht vaikselt ja lugesin oma raamatud. Raamatud muide on j2lle mulle suureks s6braks saanud. Siin olles olen ma rongides ja bussides - yleyldse yhistranspordis 2ra lugenud juba 4 raamatut. See on suht palju minu kohta, kes raamatutest suurt palju viimased aastad pidanud pole. 2kki mu silma riivas neoonpunane valgus ning ma p88rasin pilgu yles. Vaatasin seda meest oma p8ialdega m2ngimas ning ei saanud midagi aru.
"Do it again" ytlesin.
Mees vilgutas oma p8idlaid mu nina ees veel, kuid siis ma juba n2gin kummist 22rt, ning sain aru, et tal midagi p8idla ymber on. Kuid esmamulje oli p2ris 2ge. Kui sa ikka vaatad, et tyybil p8idlad lihtsalt helendavad, siis j2tab see suu lahti kyll. Kui suu tuleb kinni hoida, muidu jahtub syda 2ra.
*
Meie k6rval (peale vahek2iku) istusid neli noort, kes Horshamisse l2ksid. K6ik olid kantri riietes ning ryypasid terve s6idu viskit. Tuli v2lja, et nemad olid teel kantri-stiilis synnip2eva peole. Selleks ajaks, kui mina maha l2ksin, oli neil viski otsas ning k6ik neli olid piisavalt purjus. Yks pruunide pikkade juustega Lily Alleni look-a-like t2di jooksis m88da rongi otsides taga WC-d, mida ta ei leidnudki ning komistas mulle l6puks otsa ning pool tema klaasi l6petas minu helesinise ilusa topi peal. Aga pole hullu midagi. Ilus t2di oli ;).
*
K6ndisin m88da parkimisplatsi ning hakkasin kotist autov6tmeid otsima. Ei leidnud. Paanika. Ikka ei leidnud. Olin juba valmis S.le helistama, et ta mulle j2rgi tuleks ja varuv6tmed kaasa tooks, kuid l6puks leidsin need siiski kuskilt kotip6hjast yles. Thank God.
*
M. oli eile oma esimesel sleep-overil. Noh st. j2i 88seks s6branna juurde. Hommikul nad k2isid ujumas ning p2rastl6unal kuni 6htuni v2lja chillisid k6ik siin. J6udsin koju ja meie aias oli juba neli autot ning ma vaatasin, et mul pole kuskile parkida. Parkisin puu alla. Astusin uksest sisse ning maja oli lapsi t2is. C. ja S. istusid aias ning r22kisid kylalistega juttu. Jalutasin siis ka aeda ning sotsialiseerusin v66rastega. S. pakkus mulle klaasi veini. Nyydseks olen ma kaks klaasi juba joonud. Arvatavasti joon kolmandagi, sest pean lapsed t2na magama panema ning see on alati yks paras peavalu.
*
Ma ei teagi, mis ma homme teen. V6ib-olla l2hen j2rve 22rde p2ikest v6tma. Maaelu r66mud. Ja ma pean v2lja valima, mis v2rvi tapeeti ma oma tuppa tahan. Any ideas?

No comments: