18 Apr 2007

Kiri

18. aprill, 2007
Hey hey,
Selle n2dala viimane t88p2ev on 6htusse j6udnud. Ryypan oma tavap2rast meega teed ja loodetavasti 6nnestub mul midagi arvutiekraanile kirjutada. Ma yksp2ev just m6tlesin, et trykkimine on siiski parem, kui k2sitsi kirjutamine, sest siis ei pea k2ekirja p2rast muretsema. V6id valida meelep2rase fondi ning arvuti kirjutab ise sinu eest ilusti. Samuti kui sassi l2heb, ei pea maha t6mbama, vaid saab kenasti kustutada. Jah, ilusti-kenasti, neli-viis korda j2rjesti...
Eit tule koju, eit tule koju, taat tahab sind j2lle n2ha.. v6i taat tahab sulle suud anda.. M2letab keegi seda laulu? Huvitav, kuidas esimene salm algas?
*
R22kides veel k2ekirjast, siis minu oma on totaalselt kohutav ning Inglismaal olles olen ma teistpidi kirjutama hakkanud. Palju mugavam on.
*
R22kides meega teest, siis mul on j2lle nohu. Seekord arvatavasti sellep2rast, et ma olen aken lahti viimased kaks 88d maganud. Viina ka ei ole, et end ravida, nagu eelmine kord . Jah, s6napaarile eelmine kord v6iks ka klikata ;). Lihtsalt, nii kuradi palav on kogu aeg. Ja ma olen pidevalt janune. Ma loodan, et see l2heb kiirelt yle.
*
S. on ka sutsu nohune, kuid tema haigus sai alguse juba n2dalavahetusel. E. on t2nase p2eva jooksul pidevalt oksendanud. Ei tea, mis tal viga on. S88nud ta ei ole midagi, peale yhe ampsu r8stsaia, mis tal kohe v2lja tuli. Vaena v2ike laps. Kahju on. Ylej22nud rahvas tundub tervise juures olevat.
*
Viimased kolm t88p2eva on suht helge t2he all m88dunud. V2lja arvatud faktid, et:
1. E. kategooriliselt keeldub autost v2lja tulemast, kui selleks aeg on.
2. M. kategooriliselt keeldub oma turvatoolis istumast.
3. E. pidevalt 2hvardab turvav88 lahti teha.
4. M6lemad lapsed otsustasid eile minu voodis magada ning M.l oli vaja iga 5 minuti tagant minu sodiks kukutud p6lvele tui anda
5. M6lemad tahaks ainult magusat ja telekat, oi kyll elu oleks lill, kui nad v6iksid syya nii palju komme, kui ise tahavad ja et telekas t88taks 24/7.
6. M. on alates esmasp2evast k6ige aeglasem riidesse panija yldse.
7. Ja mul l2ks meelest 2ra, mis ma veel kirjutada tahtsin.
8. Loe punkti number 7.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
Ok, ok.. Nyyd ma lihtsalt tahtsin numbreid trykkida.
*
Tegelikult alati, kui ma m6tlen, et see ja see asi k2ib hullult n2rvidele ning sellest ja sellest tahaks kirjutada, siis ma kunagi ei m2leta, millest ma kribama nyyd pidingi. Ju siis h2id asju juhtub rohkem ning kaaluvad tillukesed ebamugavused yle.
*
Kunagi minevikus (samal p2eval, mil ma oma eelmises sissekande tegin) k2isin ma S.ga joomas. Kohalikus pubis, mis on t2pselt meie uue maja k6rval. Suht tore oli. 4 klaasi kallist veini laksas suht kiiresti 2ra ning ma loodan, et ma midagi piinlikku ei 8elnud ega teinud. Midagi, mida poleks tohtinud. *Fingers crossed*
*
Minu p6lv. Katki ning suht p6letikuline. Aga v2hemalt ei valuta enam nii hullusti, kui paar p2eva tagasi.
*
Mul on vist uut arvutit vaja. Minu oma on otsad andmas, ta ei v6ta juhtme kauda enam toidet ning pidevalt v2idab, et patarei on tyhi ning lylitab end v2lja. Samas on juhe taga. Olen proovinud patarei v2lja ka v6tta, kuid siis lylitab ta end veel kiiremini v2lja. Teatavasti saab ka minu i-podi ainult arvuti kaudu laadida, kuid l2paka pidev sisse-v2lja lylitamine teda ju korralikult ei lae. Valikuvariandid on j2rgmised:
1. Osta seinalaadija.
2. Osta uus l2pakas.
*
Ma pean vaatama. V-olla on mul v6imalus pereema firma kauda uus arvuti kuidagi odavalt saada, kuigi siin alla 300 naela midagi ei saa. V6i ei ole ma eriti otsida osanud/viitsinud. No mida mul on aega olnud otsida, kui mul arvutiga nii nirud lood on.
*
T2na sain 22repealt shoki, sest arvasin, et telefon on 2ra varastatud. Tuli v2lja, et M. oli selle oma turvatooli alla autos peitnud. Ma olin suht sydamerabanduse 22rel. L6pp hea-k6ik hea.
*
Eile tegin ahjukartuleid. S. (superkokk nagu ta on) isegi kiitis neid. V-olla sellep2rast E. oksendab? Kes teab.
*
S. teatas eile, et v-olla ma isegi saan endale automaatk2igukastiga auto varsti, sest ta arvab, et ma olen horrible driver. No kamoon, minu arust pole mul h2da midagi. Yks pisike naisterahvas ei saagi sama proff olla, kui m6ni autos6ltlasest mees. Eksju?
*
Ma ei teagi, mis ma homme teen. T88tama ei pea enne j2rgmist esmasp2va, tahaks midagi huvitavat ja p6nevat. Saaks ma ainult terveks.
*
Tervitused k6igile!!!
Liizu

2 comments:

Anonymous said...

Laulu nimi on Labajalg. Sõnad siis järgmised: Eit, tule koju; eit, tule koju, taat tahab sulle suud anda. Eit, tule koju; eit, tule koju, taat tahab sulle suud anda. Heldesti, kergesti, kaks-kolm korda järGesti! Heldesti, kergesti, kaks-kolm korda järGesti!

Siis tuleb jälle sama ja neli-viis korda järgesti. Ja viimane salm on kuus-seitse korda järgesti.

Tulevasuvisel noorte laulupeol on kavas. Liikumistega ja puha. Väga ohtlik. Sinikaid saab, kui mehed selja taga kõvasti rusikat vehivad. A no jah... See on viielaululisest tsüklist esimene laul, võta teatavaks :D.

Ma nüüd küll ei tea, kas sa nii põhjalikult tahtsid teada, aga igatahes...
Päikest sulle sinna,
Maris.

Anonymous said...

hmm, hoopis heldestE, kergestE, muide.