20 Apr 2007

Muide, telefoni aku peaks laadima panema

Huvitav, t2na ei paistagi p2ike. Suht jahe ning pilvine on. V-olla tuleb hiljem tiba vihma, mis olekski hea, saaks 6hu puhtaks. Eile seevastu oli v2ga ilus ilm. Enamuse p2evast veetsin v2ljas raamatut lugedes ning ka 6htust s6ime ka tagaaias. V2ga ilus ja tore oli. Kes kyll ytles, et Inglismaal sajab kogu aeg vihma? Ei ikka saja kyll. V2ga harva sajab. Tegelikult oleneb vist hooajast.
*
T2na pean korraks Horshamisse minema. Ma juba lubasin, et l2hen ostan Starbucksist paar tassi pereisale. Neid, mis autosse kaasa saab v6tta. Metallist ja sangaga, kas h6bedase v6i punase. Ma juba kujutan ette neid dilemmasid, mis mind valdama hakkavad, kui asi valimiseks l2heb. Aga mul on iseendasse usku! Mnjah.
*
E. tunneb end juba paremini. Tal oli arvatavasti hoopis pohmell. Peab lapse 6llepudelitest ikka eemal hoidma.
*
Mul on ikka veel nohu. Tegelikult peaks hakkama vitamiine v6tma. C-vitamiin+tsink pidavat h2sti pereema s6nul aitama haigusi eemal hoida. Proovida ju v6ib. Iseasi, kas ma tegelikult ka neid v6tma hakkan. Tundes ennast, arvan, et esimesed kolm p2eva l2heb 6nneks ning siis unustan ma need 2ra.
*
Kuidas teile kallid inimesed Kypros k6lab? Mulle k6lab h2sti ning v6ib juhtuda, et augustis olen juba sinnapoole teel.
*
V6tsin vastu otsuse, et enne, kui lapsed suvevaheajale j22vad, tulen Eestisse umbes n2dalaks. See saab juhtuma siis juuni l6pus v6i juuli alguses. Inimesed, hakkake plaane tegema, mis te minuga peale hakate ;).
*
Ma ei j6ua 2ra oodata !!!

No comments: