11 Apr 2007

Money money money - NOT important

Eile õhtul vaatasin pereisaga jalgpalli. Manchester United tegi Romale 7-1 ära ning kindlustas endale poolfinaali pääsu Champions League`i tiitlile. Ja siis me rääkisime rahast. Kas te teadsite, et ka kõige kehvem MU tiimi mängija teenib nädalas 35000 naela? Mina ka ei teadnud. Ronaldo teenib isegi 145 000 naela nädalas. Ei tea, mida ta selle rahaga küll peale hakkab, kuid arvatavasti liiguvad tema mõtted samas suunas, kui minu pereisa omad...

Nimelt, otsustas ta eile (minu initsiatiivil sutsu) osta täna endale Playstation 3`e. Ma olen ka varem seda oma blogis maininud, et ma tahaks vähemalt PS2`te endale. Aga oi oi. See PS3 saab põhiliselt minu oma olema, sest pereisa arvab, et see on lihtsalt nice thing to have ning ta ei kavatse mitte kunagi sellega mängida. Oi mina küll kavatsen. Eriti veel meie uues majas, kuhu 42 tolline plasma telekas seina sisse ehitatakse. Silmad on pärast krõllis küll, aga no tõesti, see on lihtsalt nice THING to have.

Sellest, et talle meeldib raha kulutada, olen ma varem ka aru saanud. Kuid peale PS3 ostetakse täna ka uus digi kaamera, et mina saaksin ta just ostetud uuest autost paar pilti teha ning netti üles panna, et see siis maha müüa ning et tema saaks seejärel uue auto osta. Vot nii käivad need asjad meil.

Tikker, kas sa mäletad, ma rääkisin sulle, et mu pereisal on kell, mis maksab 6000 naela. Jah, tal tõesti on see kell ka. Kuid järgmine nädal saabub meile uus kell (käekellast on siis jutt), mis maksab 23000 naela. Kujutage ette, et mees läheb lihtsalt poodi ja ostab endale kella, mis maksab nii palju. Kus siin maailmas õiglus on? Miks minul nii palju raha ei ole?

Ma olen võtnud vastu kaks otsust:
1. Ma kavatsen abielluda Cristiano Ronaldoga - (kiliki siia)
2. Nagu muuseas küsin varsti palgatõusu.

Ma ei väida, et ma oma rahalise olukorra pärast kurdaksin. Mul on nii palju raha, kui mul vaja on ja ma saan üht teist endale lubada ka. Kuid kasvõi ükskord võiks ju olla nii, et lähed ka linnapeale ning ostad endale hunnikutes autosi ja maju ja riideid ja elektroonikat ja lennukeid ja kosmoselaevu...


No comments: