11 May 2007

Much better.

Tunnen end h2sti. Positiivne, eksole. K2isin t2na arsti juures. R22kisin oma kurgust ja n2itasin oma s6rme, mille peale arst suured silmad tegi. Kirjutas ta mulle v2lja n2dalase antibiootikumide kuuri ning s6rmele mingi kreemi. Kolmap2eval peab siiski vereanalyysi andma minema, kuid tundub, et tervis hakkab tagasi tulema.
*
T88p2evad on k6ik m88das ning neli vaba p2eva ees. T2na oli M.l s6branna kylas. P2ris tore pisike tydruk ning isegi s6i seda, mida ma talle pakkusin. Hiljem S. 6petas mind veel s88gitegemise alal. Tegime krevette praetud riisi, tshilli, maisi ja seentega. P2ris h22 oli. Natuke ingverit panime ka sisse, et maitset anda. Enne s88mist korjasime omast arust k6ik v2lja, sest ega seda tegelikult ju ei s88, kuid yks j2i siiski kahe silma vahele ning S. selle oma taldrikusse sai. Vaesekene pidi peaagu sellesse l2mbuma.
*
Homme on Iirise palvel j2rjekordne Londoni laks. L2heme teksaseid lantima. Ehk leian endalegi midagi, mine tea. Ma arvan, et v6tan kaamera kaasa. Mul mingi Ilfordi must-valge film sees. Teeks v2heke kunsti.
*
Jah, ma puhtjuhuslikult sattusin eile Eurovisiooni vaatama. H22letasin Eesti poolt ka isegi kolm korda. Nagu n2ha polnud kasu. S. ei saanud aru, et miks UK kohe finaalis on. Mina seletasin, et ju ta siis maksab palju, mille peale pereisa v2itis, et actually we dont give a shyt. Well, who knows. Huvitav, millal Eesti poolfinaalist edasi saab. Igavaks juba l2heb. Kui ma homme 6igeks ajaks kodus olen, siis muidugi vaatan finaali ka (jah, mind siiski asi sutsu huvitab), kuid ega sealt midagi v2ga p6nevat vist oodata pole.
*
Aga nyyd l2hen vaatan American Idolit a la Ameerika versiooni sarjast Eesti otsib superstaari.

No comments: