17 May 2007

No tule taevas appi !!!

Pangad ajavad mind hulluks. Raha ajab mind hulluks. Igasugune sita keeramine ajab mind hulluks. L6ppeks see ometi 2ra.
Sampo pank. Igavene pask ma ytlen. Kommunikatsioon on t2iesti null. R22gitakse ymber nurga mingisugust m8la. Otsekohesus puudub ja tekitab arusaamatusi. Miks r22gitakse inimestele yht ja siis tehakse teist. Tyybid spetsiaalselt ytlesid mulle, et ma otsekorralduse ISE teeksin. Ning siis tuli v2lja, et nad ikka automaatselt v6tavad ise ka raha ning koos minu otsekorraldusega on siis viimased kaks kuud raha topelt l2inud. Mis annab mulle j2llegi kaks kuud v2hem, et kogu see raha kokku koguda. Tramaiv6irsk. Mille kuradi p2rast ma saadan neile maile ja kirju, et k6ik selge oleks, kui nad ikka suudavad k6ik valesti teha.
*
Ja nyyd see Inglismaa pank ka veel. Kuidagi 6nnestus mul 12 penni millalgi aprillis miinusesse minna. No esiteks, see on deebet kaart ja mingit arvelduskrediiti sel ei ole. Mis t2hendab, et see ei tohiks yldse lasta mitte mingil juhul miinusesse minna. Sellel EI OLE panga poolt antud krediiti peal juuuuu !!! No see selleks. Muide see oli ka yheks p2evaks. Kuid nyyd nad n6uavad myu k2est miinusesse minemise eest esimesel juunil 30 naela. 30 fucking naela 12 penni eest, mis poleks tohtinud miinusesse niikuinii minna. Ai ma olen nii tige igasuguste pankade peale praegu, et ma valaks nad k6ik bensiiniga yle ja pistaks tule otsa. Nagu ma v2he igasuguste m6tetute asjade eest plekkima pean. Ma l2hen varsti t6esti hulluks. Sellest raha kogumisest ka midagi v2lja ei tule. Praegu on 60 naela s22stu ainult. Paneb kohe m6tlema, mille s22st see on? Inglismaa panga absurdse fii s22st? Sampo panga j2rjekordne kuu? Eestisse tuleku oma 2kki? V6i hoiame selleks ajaks kui mulle Eestist ja Ameerikast kylla tullakse?
*
Ma olin t2iesti kindel, et mul on asjad kontrolli all. Aga kui silma ikka peal ei hoia ja suud lahti ei tee ning m8lisema ei hakka, siis need kuradima asutused istuvadki sulle p2he.

No comments: