25 Oct 2007

Lühike Update

Juba mitmendat päeva on just minu toas nii kohutavalt külm. Ülejäänud maja lausa lõõmab (ülejäänud majas on igal pool põrandaküte ka (v.a teisel korrusel)), aga minu magamistuba on kui külmakamber. Seetõttu olen sunnitud veetma enamus oma ajast oma vannitoas, kus ka on põrandaküte ning seal on hea ja soe :D. Radikas on kusjuures sees, aga kuhu see soojus siis kaob???

Mulle absoluutselt ei meeldi kaks asja. Kui mul on külm ning kui ma olen nälgas. Mõlemit juhtub viimasel ajal suht tihti ka, ma pole kohe üldse mitte õnnelik, vaid kuri-kuri-tige-paha laps. Eks peab lootma, et ükskord harjub.

See nädal on suutnud end meeldivalt üllatada. Esmaspäeval käisin üle pika aja Londonis. Sai Tikriga terve päeva klatshi juttu räägitud ja niisama lihtsalt oldud, kohvi joodud ja shopatud (st. lolliks shopatud). Ise ma vingun kogu aeg, et raha ei ole. Tegelikult ei ole ka, aga kui midagi ilusat näen, siis on vaja ära osta. No ma ei suuda noh, mul ei ole distsipliini. Iseendale tuleb tahtmine jalaga teate küll kuhu lüüa. *Ohkab*. Teisipäev ning kolmapäev anti mulle ka vabaks, kuna lapsed on koolivaheajal, täna töötasin, sest perevanemad peavad nädalas korra ikka ise ka tööl käima. Lapsed olid minuga terve päeva kodus ning päev läks nii üllatavalt kiiresti ja lõbusalt. M. sai sünnipäevaks jõle tuusad metallic värvipliiatsid, millega ma nende värviraamatuid kolm tundi järjest läbustasin. Ma olin iseendaga ikka nii rahul :D. Komplektis olid veel water color pliiatsid ja artistic color pliiatsid, aga need polnud pooldki nii huvitavad minu jaoks. Pealegi tuli water colorid vette torgata ning loomulikult õnnestus pisikestel süsid momentaalselt ka lömastada. Mulle tegi nii nalja, kuda nad selle peale tigedaks said *evil laugh*.

Ja siis me küpsetasime kooki. Vastik tuli.

Homme on siis kurikuulus Halloweeni pidu. Ma arvasin kogu aeg, et asi toimub laupäeval, aga ei. See ajab mu plaanid natukeseks sassi, sest ma pidin juba kell 17:00 Kylie juures olema, et siis üksteist koledaks mukkida ning joomismänge mängida. Pidu ise algab kell 19:00, kuid kuna ma homme töötan, siis ma arvatavasti sinna enne 21:00 ei jõuagi. Nõme, aga äkki saan kuidagi varem lahti, S. peaks kodus olema niikuinii. Tegemist on siis klassikalise Halloween Fancy Dress House Party'ga. Mis tähendab, et kostüümi peab selga panema. Mul on plaanis minna kui Little Dead Riding Hood.. Hehe. Peale pidu panen pilte ka üles :).

Nüüd on aeg jälle vannituppa kolida. Sõrmed on peaaegu juba jääpurikateks muutunud.

No comments: