29 Oct 2007

Vot nii!

Ma oleks juba ammu Halloweeni peost ka pilte üles pannud, aga kaameratega inimesed pole viitsinud neid mulle veel saata. Pole viitsitud isegi Facebook'i laadida (irw), kuna nende arust on see sait, kuhu momentaalselt kõik tuleb üles panna. Aga anname neile aega, küll laiskus üle läheb :D

Pidu iseenesest oli väga vahva. Pea kõik kohalviibijad olid end kelleksi riietanud. Leidsin sealt nõia, kuradineiu, kassi, Dracula, muumia, piraadi ning oli ka inimesi, kes lihtsalt tõmbasid mingi maski pähe ja nägid hirmsad välja. Rahvast väga palju ei olnud (õnneks), ruum oli ka suht väike. Aga meil olid küünlad ja kõrvitsad ja scarey muuuuusic.. o0o0o0o0o0o0o0o. Ja palju palju alkoholi. Liiga palju isegi. Süüa ei olnud va. krõpsud ja pähklid ning teatavasti läheb minul kõht kuratlikult tühjaks keset ööd, kui ma joonud olen, seetõttu küpsetasin kell 3 öösel kellegi makarone. Ma vihakan, kui mul nälg on, you see :D.

Kuna Eestis Halloween ju eriti big diil ei ole, siis see oli mu teine kord elus üldse midagi Halloweenilikku teha. Esimest korda käisime Ameerikas Annega (saksa au-pair) Nashvilles kummituste majas, kus kummitusteks ning õudusfilmide tegelasteks jms osutusid mitte üles mukitud nukud, vaid päris elus inimesed. Seal oleks ma ka südamerabanduse saanud, kui väike tüdruk filmist "The Ring" mind äkitselt taga ajama hakkas. Ma pole elu sees midagi nii väga kartnud, kuid tagantjärgi on see hea kogemus ning veel parem lugu, mida inimestele rääkida :D. Tookord riietusime me .. khm, ma ei tea kelleks, aga meil oli tugev surnud make up peal ning olime üleni mustas. Annel peaks paar pilti sellest olema, kui ma temaga järgmine kord räägin, siis küsin ja äkki läheb õnneks ning panen siia üles ka.

Enamus rahvast tähistab Halloweeni siiski järgmine nädalavahetus. Mine tea, äkki peab veel kuskile peole ilmuma ;).

1 comment:

P2smer said...

uuuuu
skeeri:S

Mix eestys küll sihukestele väggevatele asjadele rõhku ei panda:S

Tahax picce näha jubbba, sa kindlasty rokkisid täiegga:P:D