31 Oct 2007

Tõeline koletis...

... on see meie must kass.

Eile viisin tolle loomarsti juurde, et talle kiip lasta panna ning ära kastreerida. Tundub, et nüüd on ta mu peale väga solvunud, kuna minu süü läbi (kuigi kaudselt, sest ma olin ju ainult sohver), on osa tema mehisusest lihtsalt ära lõigatud. Kättemaksuks ta kakas täna mu voodisse. Ja see polnud mitte tavaline kõva junn, vaid tal oli kõht ka lahti. Ilgelt rõve oli, pean ausalt ütlema. Oi, ta sai õppetunni ka. Toppisin ta nina sinna sisse päris mitu korda, ise okserefleksiga võideldes. Kõik linad vahetasin loomulikult ära ning tuba tuulutasin ka terve päeva, kuid ikkagi ei tea, kas ma magada üldse täna saan.

Ma lähen mängima nüüd.

Muideks, E. õpetas mulle täna uue laulu. Ma täpselt ei mäleta, kuidas see käis, aga sisu oli põhimõtteliselt selline, et elevant trampis ahvi surnuks... Happy Halloween !!!

2 comments:

Smaragd said...

No vabandage, neiu, kas te kirjutate ka vahel midagi v? =P

MariMurakas said...

Pole praegu kirjutada millestki... ning ega sa ise ka suur kirjutamismeister hetkel pole ;)