12 Nov 2007

Nädalavahetusest...

Viimase kahe päeva jooksul on olnud lausa kolm erinevat kohtingut :D. Pigem tegelikult lihtsalt kokkusaamised. Laupäeval tuli üks tuttav, kelle nime ma mainida ei taha, sest kuigi ta eesti keelt ei räägi, ta siiski külastab mu blogi lootes oma nime siit leida ning ma ei tahaks talle seda rahuldust pakkuda, sest olen õel. Ma ei tea, aga millegi pärast tundub talle ilgelt huvitav ning põnev, kui ma temast oma blogis räägin. Paar korda olen teda siin maininud ning enam seda teha ei kavatse :D. Anyway, laupäeval oli ta siis siin ja ma tutvustasin talle natuke maa elu. Ise ta on terve oma elu Londonis elanud ning metsad ja heinamaad viisid ta peaaegu et shoki seisundisse. Silmaringi tundus selles suhtes tal ikka vähe olevat. Mitte, et ma ise suur maalaps oleks, aga no põldu olen ikka oma silmaga sadu tuhandeid kordi näinud. Hobuseid ja lambaid ja lehmi ka.

Hiljem chillisime niisama minu pool. Õhtul pidin ta rongijaama viima, kuid kuna meil olid külalised, siis mu auto oli sisse blokitud. Läksin ilusti kööki ning palusin, et ehk keegi saab oma autot liigutada nii, et ma välja saaks. Jalutan siis mina autoomanikuga õue ning samal ajal sõidab mu pereema hoovi sisse ning silmab pimedal hoovil minu külalist, kes oma (kottis riietega ning kapuuts üle pea tõmmatud) suht kriipi välja näeb. Pereema küsib ta käest, et kas ta selline on ning mind nähes küsib, kas ta on minuga. Mina vastu, et jaa jaa ning me läheme välja kohe. Kõik oli ok muidugi, aga hiljem C. tunnistas mulle, et ta arvas, et too seisis sellepärast meie hoovis, et tahtis autot varastada :P. Mina oleks ausalt öeldes tema asemel sama mõelnud selle tüdruku väljanägemist arvestades...

Pühapäeval käisin Kyliega lõunat söömas ning samal õhtul sain kanada tüdrukuga kokku, et väike veini ring teha. Väga mõnus ning chill oli ja ta ei tundunud enam nii väga jutupaunik olevad, võttis asja natuke rahulikumalt. Ning oma ex kutist ka ei rääkinud :D. Ma kujutan ette, et temaga peaks kunagi Guildfordi klubitama minema. Aga nii Kylie kui ka see teine sõidavad detsembris koju tagasi ning siis jään ma jälle üksi. No võib-olla mitte päris, sest mul on veel üks soome tüdruk siin samas ning sutsu kaugemal ka paar teist au pairi. Ahjaa, üks eestlane peaks ka poole tunni kaugusel olema, kuid ma ei ole temaga veel kokku saanud.

Ja täna on käes esmaspäev. Ma tavaliselt ju nädala esimesel päeval ei tööta, kuid täna pidi C. Londonisse sõitma ning ta annab mulle reede vabaks. Kavatsen sel nädalal ka lennupiletid viimaks ära osta, arvel peaks nüüd piisavalt raha olema küll.

Tanya on viimasel ajal imelikult käitunud ning täna hommikul tuli ta oma uudisega välja ka.. Kes pikemalt teada tahab, siis selle jaoks on msn...

Tööle nüüd !!!

No comments: