6 Nov 2007

Sometimes I dream of the most terrible things

Ma nägin unes täna öösel, et õpetasin inimesi lennukitega lendama. Üke mu vana tuttav oli piloodiks ning ma telefonis juhendasin, kuda maanduma peaks. Ja siis ta sõitis mingile ehitisele otsa ning lennuk plahvatas. Igal pool olid leegid ja kuumus. Inimestes valitses kaos, kõik röökisid ning jooksid nagu peata kanad. Ta saadi sealt lennukist kätte ning ta ei olnud surnud, kuid keha oli väga ära põlenud ning silmad olid teist värvi. Siis ma ärkasin.

Huvitav, kas selle inimesega on kõik korras.

Ma näen unes päris tihti, et üks mu veel vanem tuttav Ameerika aegadest, keda ma tegelikult küll ainult interneti kaudu teadsin, sureb autoõnnetuses. Aga kuna me enam ei suhtle ning tema mailid enam ei tööta ning telefoni number ka mitte ning keegi meie ühistest tuttavatest ka temast midagi ei tea, siis ma ei saa vist iial teada, mis temaga tegelikult juhtus (kui üldse midagi juhtus).


No comments: