18 Jan 2008

Üht koma teist

On reede õhtu ja ma olen üksi kodus. Perevanemad ning lapsed läksid välja sööma, kutsusid mu kaasa, kuid polnud erilist tuju minna. Rahu ja vaikust tahan. Viimased kaks päeva on täitsa võhmale võtnud ning närvirakke olen ka sadu vist kaotanud. Iga päev tahan aina rohkem ja rohkem midagi muud. Loll olen, et ei tea, mis see muu olla võiks.

Ma isegi hakkasin oma CV'd uuesti tegema eelmine nädal. Paberile ja puha. Mustandina. Arvutis on alustada kuidagi raskem, ikka kui paberil on kõik ees ning parandused tehtud ning märksõnad olemas, saab ülesandega hõlpsamini hakkama. Niimoodi ta siis tasa-pisi edeneb. Varsti on päris valmis ka :).

Kuid ega mu viimased nädalad siis masenduse tähe all möödunud pole? Ei, ei.

Nimelt tuli välja, et üks kirjasõber, kes mul 10 aastat tagasi oli, leidis oma pööningut koristades üles kunagi minu poolt saadetud kirjad :D. Aastast 1998 siis, hehe. Orkutist leidis ta mu üles ning lisas MSN'i. Nii lihtsalt käivad need asjad tänapäeval. Lahkesti skännis ta need kirjad arvutisse ning saatis ka mulle, oi oi, kui tore on neid lugeda. Ma arvan, et kuskil kodus on ka temalt saadetud kirjad mul alles. Õde lubas otsida, äkki leiab ning saab ka sisse skännida :D. Ma paneks ühe näidistest siia, kuid mul ei õnnestu praegu seda pdf faili muuta ning muud, kui jpg'd bloggerisse panna vist ei saa ?!? Ei ole kursis hetkel ning ei ole aega pikemalt uurida ka. Igal juhul ikkagi on nii lahe :D.

Aaa, aga pildi panen ikka üles. Selle, mis ma talle kunagi saatsin. 14 aastaselt nägin ma välja siis selline: :D


Olen ju ikka sama nägu? :D

Teisipäeva käisin kinos Epsomis. Vaatasin filmi "P.S I love you". Ma olen raamatut ka lugenud ning filmi soovitan soojalt. Natuke nutma ajas, sest kurb oli, kuid samas naljakas ka :D.

Pühapäeval on pidu :D. Danielal on sünnipäev. Ta on ilus, tark ja lahe inimene ja mida kõike veel... Ta on lihtsalt täitsa... Noh, ah, las jääda.

Ega muud polegi. 3. märtsil on Londonis Uh huh her kontsert. Pileti ostsin ära juba. Daniela lubas koos minuga tulla ning v-olla paar inimest, keda ma tean, tulevad veel. Ma ei jõua ära oodata !!! Eelmine kord, kui Leisha Hailey Londonis oli, siis ma magasin selle maha, kuid seekord ei kavatse ma seda teha. Märts, märts, tule juba !!! :D


No comments: