27 Jan 2008

Viimasest ja tulevasest nädalast

Viimase nädala jooksul olen ma:
  • Käinud väga rajul sünnipäeva peol
  • Ärganud väga imelikus kohas
  • Kohanud väga toredaid uusi inimesi, seal hulgas üht väga lahedat pede poissi :D (sellist koomikut ikka annab otsida)
  • Tantsinud end ogaraks
  • Joonud ära tohutul hulgal alkoholi (kannus muide)
  • Teinud tööd, nagu alati (kolm päeva)
  • Balleti tunnis käinud
  • Suutnud end välja vihastada
  • Shoppamas käinud
  • Haigeks jäänud
  • Daniela juures olnud
  • Igasugu põnevaid filme vaadanud (seda ka Daniela juures, sest mu enda telekas on katki...)
  • Teleka ära lõhkunud :D
  • Autoga tundmatutes kohtades sõitnud
  • Teeselnud, et ma tean, mis toimub ja et ma tean, millest mina räägin ja milles tema räägib
  • Väga palju kohvi joonud
  • Lugema uuesti hakanud ("The final detail" by Harlan Coben)
  • Üleliia Pringelsi mini krõpse ning virsikuid purgis söönud
  • Ja ka niisama olnud, iseendaga.
Kusjuures ma ei ole üldse:
  • Simsi mänginud
  • Luuserdanud
  • Pahandustesse sattunud

Järgmise nädala jooksul kavatsen ma:
  • Esmaspäeva päeval trenni või ujuma ning õhtul Daniela juurde minna, irw
  • Teisipäeval vist tööd teha ning õhtul Nikkiga dringile
  • Kolmapäeval ja neljapäeval ka, aga siis dringitan ma vist kodus üksi
  • Reedel ei tea veel, kuid õhtul jälle Epsomisse
  • Laupäeval PEAB saama pidu
  • Pühapäeval Londonisse, peab Tabbyt, Mayat ning Tikrit nägema.. Tikker.. broneeri mulle paar tundi pühapäeva õhtul, onju ;)

Asjad, mida peaks veel järgmine nädal mingi hetk tegema:
  • CV ära lõpetama (ma pole seda sellest ajast puutunudki, kui ma viimati mustandit kirjutasin)
  • Rohkem trenni ning vähem krõpse ja alkoholi
  • Terveks saama
Aga täna kavatsen ma:
  • Õue minna ja lugeda, sest ilus ilm on
  • Kohvipoes lugeda, sest seda ma teen tavaliselt pühapäeviti
  • Internetis niisama surfata
  • Süüa õhtul palju palju palju
  • Ravida ennast
  • Mõelda paari asja üle
  • Olla heas tujus, sest eile oli kuradima tore päev :D

2 comments:

tikker said...

ainult paar tundi õhtul? urr.

MariMurakas said...

irw, kui nüüd reaalselt mõelda, siis me mõlemad teame vägagi hästi, et paarist tunnist saab kolm või neli või viis :D.. see oli pigem lihtsalt kõnekäänuna mõeldud, et sa arvestaksid sellega, et ma pühapäeval mingi aeg sisse sajan :D