29 Feb 2008

Breakfast in bed

Kas teate, M. ja E. tõid täna hommikul mulle hommikusöögi voodisse :D. Minu mäletamist mööda (tho I've got no memory :-s) pole keegi mitte kunagi mulle hommikusööki voodisse toonud. Ma olin nii meelitatud, siiamaaani olen ja tuju on nii hea, isegi see parkimistrahv ei aja enam ***** keema. Vabandust.

See on tõsi, et kui sul on tore hommik, on ka terve päev tore. Ma oleks täna äärepealt surma saanud. Sõitsin autoga ning mingi metall kolakas lendas läbi klaasi ning vuhises peast mööda sendimeetri kauguselt. Ei ei, tegelikult ma liialdan, midagi sellist ei juhtunud. Metall kolakas lendas vastu akent küll, aga aken jäi terveks. Aga ta oleks võinud ka katki minna. Hirmus oli sellegipoolest, kuigi see ei loe, sest mulle toodi täna hommikusöök voodisse ning minu rõõmsameelset tuju ei saa mitte miski rikkuda :D

Viimastest päevadest veel nii palju, et midagi erilist teinud ma ei ole, töötan siin vaikselt. Järjekordselt kipun arvama, et jääks õige septembrini. Eile oli meil väike koosolek, kus arutasime M.le koduõpetaja palkamist, muid lastega seostuvaid asju ning jutuks tuli ka minu olukord. Põhimõtteliselt jäi niimoodi, et kui ma otsustan, et tahan ära minna (mis iganes ajal see ka on), siis ma peaksin lihtsalt kolm kuud ette teatama. Fair enough. Juunis tulen ma Eestisse küll mõneks ajaks. Sellepärast ei tasu muretseda.

Mulle Inglismaal nii meeldib. Isegi kui siin maavärinad on. Mina ei tundunud mitte midagi. Oleks tegelikult tahtnud maavärinat kogeda küll. Võib-olla mõni teine kord.

Aga varsti on esmaspäev ning ma ei jõua ära oodata !!!!

LEISHAAAAAAA HAILEYYYYYYYYYYY HERE WE COMEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



No comments: