26 Feb 2008

Veel üks trahv ja kassid vannitoas

Krt, krt, krt, krt, krt, krt, krt, krt...

Tahaks end kohe tühjaks vanduda.. nii jamasti on asjad praegu.

Eile, kui pererahvas suusatamast tuli, avastasime, et kassid on end kuidagi vannituppa lukustanud ning seal igavese segaduse korraldanud. Poti lill oli akanlaua pealt ümber aetud ning kogu põrand paksult mulda täis. Siis olid nad sinna samasse veel kusenud ning mega kallis taldrik, mis ka enne aknalaual oli, oli nüüd põrandal ja katki. Ja kes selle kõik ära koristama pidi? Mina loomulikult. Sest eks ta kaudselt oli ju minu süü, et need kaks nõmedat kassi sinna üldse kinni jäid. Kuigi ma võin vanduda, et enne, kui ma jooksma läksin, oli see uks lahti. Kuda mõlemad kassid sinna sisse said ning ukse enda järel kinni lükkasid, ma ei tea, kuid see ei kõla ka võimatuna. Igal juhul oli esimene kokkupuude pererahvaga peale nende kolme päevast puhkust negatiivne ning ülejäänud päevaks sulgusin oma tuppa ning ei tulnud üldse välja enam. Ei tahtnud mitte kedagi näha. Nii vastik oli.

Täna hommikul tahtsin vara välja minna Daniela juurde. Läksingi just peale seda, kui C. koju tuli ning ma siiski pidin teda korra nägema ning tere ütlema. Söötsime parte täna Epsomis ja vedelesime niisama. Kui ma õhtul koju tulin, siis avastasin, et auto akna peal on mingi teade. Tegin teate lahti. Trahv !!! No mille kurdagi eest? Mul oli ju parkimispilet???

Hommikul ei olnud rongijaamas muide mitte ühtegi vaba kohta. Korduvalt on sealsed töötajad ka öelnud, et kui kohti ei ole, pargi tee äärde. Nii on seda sadu kordi varem tehtud ning tehti tänagi. Aga nüüd tuleb välja, et enam nii ei tohi. Sest see on teistele liiklejatele ebamugav! Ei olnud see auto seal mitte kellelgi ees. Kui nõme, et sulle öeldakse, et sa tohid seda teha ning siis vinnatakse sulle 50 naelane trahv selle eest kaela. 50 faking naela !!! (70, kui kahe nädala jooksul ära ei maksa). Nagu mul oleks seda niisama lihtsalt vabarahana võtta. Nii vihale ajab, tahaks hullult kuskile kaevata, aga ei ole vist mõtet. Peab selle alla neelama ja ära maksma. Aga jobud on nad seal ikkagi kõik.

Ja ma olen praegu nii super mega tige ja õnnetu igasuguste asjade pärast ning vihasena lähen magama ka.

No comments: