12 Feb 2008

Igasugu pingviinidest


Ma olen täiesti sõltuvuses shokolaadi pingviinidest. Ma võiksin neid süüa lõpmatuseni ning süda ei läheks mitte kunagi pahaks. Iseenda üllatuseks ei ole shokolaadi allergia ka välja löönud, see on hea märk, võib rohkem süüa :D. Mulle on shokolaad alati nii kohutavalt meeldinud, kuid olid ajad, mil ma nii palju maiustada ei tohtinud. No need ajad tunduvad möödas olevat :D. Teine asi, mis mulle meeldib on martsipan. Aga seda ma lõpmatuseni süüa küll ei saa, vastik hakkab pikapeale :(

Täna on teisipäev ning ma vedelen niisama kodus. Päike paistab ning täitsa suvi on. Ma magasin täna kohutavalt kaua, kella kaheni, piinlik on. C. tuli kontrollima kell 2, kas ma ikka elus olen ning küsima ega ma ei ole M. kooli kingi näinud. Nägin küll reedel, kui ta nendega koolist koju tuli, aga praegu pidavat need kadunud olema. Ajasin end viisakusest püsti ning aitasin siis otsida. Leidsin kingad õuest trampuliini (:P) juurest üles. C. oli jube õnnelik. Ta arvas, et peab täna kingashopingule minema, aga nüüd ei peagi. Huvitav, kuidas keegi ise selle peale ei tulnud, et õue vaadata :-s *shrugs*.

Pühapäeval läksin Epsomisse. Olime Danielaga terve pärva õues, käisime parte söötmas ning kiikusime laste mänguväljakul kuni päikeseloojanguni. Siis hakkas külm ning läksime paariks tunniks tuppa ning kella üheksa paiku seadsime sammud kino poole "Definitely, maybe"t vaatama. Polnud suurem asi film, 8 naela selle peale teist korda küll ei raiskaks. Kesköö paiku läksime pubisse teistega kokku saama. Tutvusin veel paari uue inimesega ning jõin kiirelt klaasi veini (me jõudsime sinna 10 minutit enne sulgemisaega). See klaas laksas kiirelt ära ka. Ah jaaa.. pulli pärast jõin ma ka kinos enne ühe Smirnoff Ice'i joogi :P. Polnud kunagi varem kinos alkoholi tarbinud ning nüüd saab selle oma "Asjad, mida peab ära tegeme enne, kui olen 24" listist maha tõmmata ;).

Enne, kui ma edasi kirjutan, teen väheke selgitustööd. Danielal on kolm korterinaabrit. Üks mustanahaline tüdruk (She), veel üks tüdruk (Jan) ning poiss (Bo). Viimased kaks on suhtes ning elavad koos ühes toas. Teistel on siis eraldi toad.

Igal juhul, kui me pubist välja tulime, jooksime Bo'ga võidu koduni. Mina võitsin, hehe !!! Pulli pärast jooksime kiirelt tuppa ning panima ukse nii lukku, et Jan. ning Daniela sisse ei saaks. No me tegime ainult nalja, aga nad said vist tiba vihaseks. Igatahes mõtlesime meie, et võiks veel juua ning otsustasime pudeli rose kasuks. Bo'le see meeldib, aga ta ei julge kunagi seda avalikus kohas juua, sest ta on värvilt roosa. Too gay, haha. Jan. sai natuke kurjaks, sest Bo. oli juba täitsa täis ning nad hakkasid kaklema ja oh seda draamat küll. Oli palju pisaraid ning ukse paugutamisi, kui ma lõpuks otsustasin ära magama minna, siis seda ka teha ei saanud, sest draamatsemine oli esmatähtis ning kui inimesed mul kõrvaltoas karjuvad, siis on väga raske uinuda. Seetõttu ma ei maganud eriti ööl vastu esmaspäeva ning tänane sissemagamine on õigustatud. Eks ole :P

Esmaspäeval Daniela avastas, et ta on oma rahakoti kuskile ära kaotanud. Närvi ta üldse ei läinud, sest ta on vana rahu ise. Mina oleks küll paanitsenud. Jalutasime siis tagasi pubisse ning hiljem kinno, et küsida, kas keegi on seda näinud, kuid ei midagi. Läksime Starbucks'i ning ostsime Marks and Spencer'ist kaasa porgandeid ning vorstikesi ning võileiva ning chillisime niisama keskväljakul. Pärast käisime korra kaubamajas, sest ma suutsin oma päikeseprillid ära lõhkuda ning mul on uusi vaja, sest muidu ei saa autoga üldse mitte sõita. Leidsin paari, mis mulle meeldis, kuid jäi seekord ostmata, sest kallid olid. Latt oli juba seatud ning odavamaid enam ei tahtnud. Tahtsin neid ning need ma saan, kui palgapäev tuleb (mis on homme).

Õhtul vaatasime kuuenda osa The l wordi ning siis ma tulingi ära koju.

Nii ma siis olen siin omaette täna. Varsti lähen teen teed ning vaatan, mis lapsed räägivad. Pole näinud neid kaks päeva. Naljakas, kuidas ma neist lausa puudust tunnen. Homme peab jälle tööle hakkama ning sedapsi läheb kuni reedeni välja. Laupäeval tuleme Londonisse. Päeva ajal, kui ilus ilm on käime Camdenist, kuigi ma ei tea, mis seisus see peale tulekahju üldse on. Õhtul siis välja pubisse/baari. Niimoodi see elu siin läheb. Ei kurda.




No comments: