15 Feb 2008

Ma magasin täna hommikul sisse !!!

Just nii!

Heheee, issand, kui nalja see mulle hetkel teeb. Hommikul ei olnud üldse nii lõbus. Ma ei tea, mis juhtus, ma arvan, et snooze nupu asemel panin ma äratuse hoopis kinni. Seda pole küll kunagi varem ette tulnud ning ma arvatavasti oleks südamerahuga lõunani maganud kui E. poleks tulnud uksele koputama.

Nimelt olid nemad juba tükk aega üleval olnud ning tahtsid mind üllatada ning riides olla juba enne, kui ma neid äratama lähen. Aga kuna ma panin kõik pluusid eile peale pesu kuivatisse ning jätsin nad ka sinna, siis polnud neil ühtegi särki, mida selga panna. E. tuligi uurima, et kus kõik pluusid on?

Ma ütlesin, et need on kuivatis. Avasin silmad. Kuradi kahtlaselt valge oli väljas. Kompisin käega, et telefoni leida. Mis kell on? 8:00 !!! Vaatasin uuesti, on jah kaheksa :-s. Pool tundi tagasi oleks pidanud juba tõusma. Oi, ma pole kunagi nii kiirest üles tõusunud ning riidesse pannud. Asjalood polnudki tegelikult kõige hullemad. Lapsed olid üleval, rõõmsad ja riides ning meil oli aega 20 minutit, et veel kiirelt juuksed patsi panna ning midagi süüa. Pigem olin ma ehmunud, et sellisel asjal üldse juhtuda lasin. Mitte meelega muidugi. Naljakas väike seik :)

Aga eile oli Valentini päev. C. ning S. olid õhtul väljas ning nautisid kontserti. Mina istusin kodus ja valvasin lapsi. Hästi tore eksole ;). Aga pole hullu midagi, lähen õhtul Daniela juurde ning homme Londonisse. Vaja mingeid asju ajada ning kui pimedaks läheb, siis lähme kuskile baari vms. Kui keegi Londoni eestlastest vaba on ning tahab, siis võib helistada ja v-olla saame kokku ka. Näete selle inimese ka ära, kes viimasel ajal kogu mu aja ning tähelepanu endale haarab, haha.

Hetkel mul polegi midagi teha. Tegelikult pean vist korra Horshamis käima ning need päikeseprillid ostma. Ainult päikest ei ole täna. Dorkingis pean ka käima, homseks on vaja parkimispiletit. Auto teeb mul mingit kahtlast häält. Rääkisin S'le ka ning esmaspäeval läheb too kontrolli. See tähendab, et ma pean pühapäeva õhtuks koju jõudma. Küll jõuab ka.

Järgmine nädal on lastel half term ehk koolivaheaeg. Ma töötan ainult kolmapäeval. Reedel lähevad kõik Shveitsi suusatama neljaks päevaks. Mul on vaba maja ning eks te võite ära arvata, mis siin saama hakkab. Ma täitsa ootan seda. Aga mitte nii palju, kui ma ootan homset päeva. Sest homme saab ilus olema :)

1 comment:

Liina Hilda said...

Liisu ma magasin Neljap sisse.! :D
Tegin silmad lahti kell 7.33. Ei uskunud ise ka.!
Haarasin esimesed riided ja toppisin pidzaama peale, ja tormasin trepist üles.

Üldkokkuvõttes suutsin ma nii organiseeritult tegutseda et kõik lapsed oli d riides ja valmis kui buss tuli.

(laste äratamine hakkab tavaliselt 7.30, mina peak süleval olema hiljemalt 7, vaja on Jillile lõuna kaasa teha)

Aga nüüd ma hakkkan sinu blogi ka lugema :D