8 May 2008

Pangast, mähkmetest ja pusle nätsust..

Käisin täna päevitamas. 7 minutit. Siis hakkas nii palav, et pidin tuppa tagasi tulema. Homme veel viimane tööpäev ning nädalavahetuse veedan arvatavasti kuskil pargis. Pühapäeval pean Dorkingusse mõneks tunniks tulema, sest lubasin lastele, et lähen nendega LazyTown'i vaatama. Nad tulevad meile siia esinema.

Tegelikult tahtsin pangas käigust veel kirjutada... Ma upgradesin oma tavalise classic accounti silveriks. Sellga kaasnes hunnik igasugu benefitte:

1. Mobiiltelefoni kindlustus. Mu uus telefon ju alles paar nädalat vana ning tore teada, et kui ära varastatakse või kui ära kaotan, siis ei pea ma seda ise kinni maksma. Eriti veel nüüd, kui olen lepinguline klient ja telefoni ma sain ju tasuta.

2. European Travel Insurance. Kehtib 22 päeva korraga ja ykskõik mitu reisi aastas. Kui Eestisse tulen, olen kindlustatud. Ma pole kunagi nende reisikindlustustega nii väga jamanud. Viimati lasin end kindlustada, kui Ameerikas käisin, siis läks see kuu aega maksma umbes 2000 krooni. Inglismaale kui tulin, siis saatsin kindlustuse kuu peale. Ja nüüd olen kindlustatud, kui Eestisse tulen, hehe.. Keeruline, kuid mõnus :D.

3. Identity protection. Nojah, mida see täpselt tähendab, eks sellesse süvenen siis, kui keegi tõesti peaks mu identideedi ära varastama.

4. Money transfer card. Ehk see on siis selline kaart, millega saab raha ühest riigist teise hõlpsasti kanda. Tavaliselt nad võtavad selle eest 20 naela (online rahvusvahelist teenust nad üldse ei paku) ja käsivad sul pabereid täita ning aega läheb ka lõputult, aga money transfer kaardile saad raha peale panna, kaardi ära saata ning teine inimene saab selle kaardiga raha välja võtta. Ma saadan selle kaardi varsti emale ma arvan, saab sealt mu raha kätte ning hakkab mu Freestyle laenu maksma, muahahaaaa.

5. Krediitkaart. Nujah, Inglismaa pank tahtis mulle hirmsast krediitkaarti anda, ütlesid, et see näitab panga usaldust ning tõstab mu credit reitingut, et kui ma kunagi tahan maja/korterit osta, siis pean morgage't võtma ja mida parem credit reiting, seda parem. Las siis olla.. kahtlene, et ma seda kunagi kasutama hakkan, v.a siis kui on emergency. Eestisse vaja kiirelt lennupiletied vms vaja osta, siis on raha vähemalt olemas. Oeh, mul on neid krediitkaarte rohkem, kui tavalisi kaarte. Eestis on kaks, siin on yks, Ameerikas on yks. Seda viimast ma pole ammu ammu enam kasutanud. Igal pool maailmas reiting aina tõuseb, irw. Tegelt tahaks neist kõikidest lahti saada.

6. Midagi oli vist veel... aga ma ei mäleta. Uue debit kaardi sain ka muidugi. Samasuguse hobusega nagu sul, Tikker. :D

Sellised lood siis pangast.

Nädalavahetusel käisime Londonis. Nägime korra Tikrit Camdenis ning hiljem tuli Iiris meiega tantsulkatama. Umbes kella 1 ajal öösel, läksid osad inimesed hulluks ning otsustasid minna poodi tite mähkmeid ostma. Pool klubi oli pärast mähkmeid täis.

Kit, Claire ja Gemma poseerivad.


Sõber taksojuht tõi meid pärast 40 naela eest koju. Meid oli kolm tükki ning Londoni kesklinnast Epsomisse on ikka päris pikk maa.

Esmaspäeva koha pealt on mul mäluauk. Ei mäleta, mis me esmaspäeval tegime. Teisipäeval käisime söömas neljakesi. Mina, Daniela, Jantina ja Shereen. Proovisime uut Mehhiko restorani, päris hea oli. Ma sõin kyll BBQ ribisid, aga ikkagi oli hea.

C. tuli mulle õhtul rongijaama järgi täiesti uue autoga. Me vahetame siin autosid, nagu mõni vahetab sokke. Ma täna koristasin oma autot. Käisin tolmuimejaga üle ja puha. Teine lausa särab seespoolt, tahaks juba sõitma minna :D.

C. käis täna Hello Kitty poes ja tõi kõikidele lastele kingitused. Mulle ka :D.


Tegemist Hello Kitty pusle nätsuga. Maitseb nagu Hubba Bubba. Hea on. Aitäh :D.


No comments: