19 Jun 2008

Olllraaaait

1. Mida sa tegid 10 aasta eest?

Lõpetasin ka kaheksandat klassi. Mäletan, et tegin suulise geograafia eksami. Eksamipiletid olid ette antud ning mul oli põhjalikult selge ainult pilet number 2. Austraaliast. Loomulikult sain ma ka pileti number 2 ja oi, kus mul oli asju, millest rääkida. Viimane küsimus oli, et kus järgmised olümpiamängud toimuvad. Vastasin, et aastal 2000 Sydneys. Hiljem üks klassiõde küsis, et kuidas ma seda teadsin, et seda küll raamatus kirjas polnud. Ma ei vastanud selle peale mitte midagi.

Aga eksami sain viie ja emme tõi pärast shokolaadi :D.

Juuni kuus 10 aastat tagasi sõitsin ka Itaaliasse mõneks ajaks. Toredad ja muretud ajad olid :).

2. Viis asja "Vaja teha" nimekirjast?

1. Pakkida, pakkida, pakkida.
2. Julgus kokku võtta ning öelda, et ma lähen siit minema.
3. Oma CV ilusti korda teha või Danielale rohkem pinda käia, et ta minu eest seda teeks. Ta natuke on teinud ka. Talle actually meeldib CV'sid teha.
4. Uut töökohta on vaja otsida.
5. Kõik vajalikud pisi asjad siin ära teha, et saaks muretult homme Eestisse lennata.

3. Lemmiksnäkid?

Frubes - ehk siis jogurtid tuubis. Tavaliselt panen tuubid sügavkülma ning söön siis külmutatud jogurtit, mm

Shokolaad - alati üks mu lemmikutest olnud. Kinder bueno on vaieldamatult parim. Nüüd müüakse siin ka valge shokolaadiga kinderit, mis on eriti hea. Ja shokolaadi pingviinid muidugi.

Puuviljad meeldivad ka. Eriti mango ja honeydew, mis on siis mingit tüüpi melon. Viinamarjad juustuga läheb alla iga kell.

Porgandid majoneesi ja ketshupi kastmega.

Pistaatsia pähklid ka.

4. Mida sa teeksid, kui oleksid miljonär?

Maksaks Freestyle'i ära.

Elaks.

Reisiks natuke ja investeeriks haridusse ning oma kodu tahan ka !!!

P.S. Peangi minema homme poodi. Viimane kord ostsin naela eest lotopileti ning võitsin kaks naela. Tahan nüüd veel kahte piletit, äkki võidab rohkem.

5. Kohad, kus oled elanud?

Rakvere (Lepna), Tallinn, Washington DC, Nashville TN, London (Dorking/Ockley). Lühiajalisi kohti on veel olnud.

No comments: