29 Sept 2008

Midagigi on ju vaja kirjutada

M6tted on m6nda aega mujal olnud.
*
Kes siiamaani veel ei tea, siis pakuti mulle palgat6usu ning oma maja. Vastutasuks pean nende juurde veel j22ma v2hemalt kuni suveni. Tundub, et j22n.
*
Tegelikult ma ei suuda praegu eriti m6elda. Daniela teeb syya ning k6ik l6nhad r88vivad minult keskendumisv6ime. T2na s88me spag bol'i. Yks minu lemmikutest ning kui Eesti tulen, siis teen seda oma perele ka.
*
Seet6ttu yleskutse:
*
K6ik pereliikmed, broneeriga yks 6htu, mil Lepnale tulete, sest Liis teeb syya!
*
Varsti tuleb meil Halloweeni pidu, mida pikkisilmi ootan. Eelmine aasta l2ks too sutsu aia taha. Inimesed olid igavad ja pidu oli ka igav. T2navuaasta olen ise yks organiseerijatest ning asi t6otab hea tulle.
*
Seet6ttu yleskutse Iirisele: Kui sa tahad meie peole tulla, siis oled v2gagi oodatud. Ainuke asi, et 88seks kahjuks j22da ei saa, sest sofa kohad on juba broneeritud ning tavaliste riietega tulla ei tohi. Peab end kellekski riietuma. Mina olen surnud piraat.
*
Varsti on vist minek ka Thorpe Parki. Excited, excted, excited.
*
Rohkem tulevikuplaane hetkel ei ole ja kirjutada ka enam ei suuda, sest need l6hnad, need l6hnad hulluks mu ajavad !!!
*

No comments: