8 Oct 2008

Be careful what you wish for coz you just might get it.

When I grow up
I wanna be famous
I wanna be a star
I wanna be in movies

When I grow up
I wanna see the world
Drive nice cars
I wanna have Groupies - (NÄH, MA KOGU AEG MÕTLESIN, ET SELLE SÕNA ASEMEL ON HOOPIS BOOBIES)

When I grow up
Be on TV
People know me
Be on magazines

When I grow up
Fresh and clean
Number one chick when I step out on the scene


Mul on praegu igasuguste beibe bändide periood. Pussycat dolls ja Girls Aloud on söögi alla ja söögi peale. Ja siis veel Rhianna ja Pink. Ja Cheryl Cole on nii kuradima kena. X-factorit vaatab keegi? Ja Steph käis ükspäev Londonis Pinki kuulamas ning väga lahe olevat olnud. Kade olen. Uh huh her tuleb varsti tagasi. Esinevad seekord kuskil Camdenis. Leishat tahaks näha küll, ma olin ju eelmine märts täitsa obsessed, aga vist jääb see kord ära. Pole veel otsustanud, kas viitsib minna. Capital raadio korraldab jingle bell ball'i 10 dets. Piletid on välja müüdud, kuid raadiot kuulates võib neid veel võita, sellepärast mul raadio nüüd KOGU aeg mängib. Ning EMA'le Liverpoolis üritame ka pileteid võita, aga sinna niikuinii ei saa. Pole hullu, sest raudeslt poleks midagi selga panna ju! 19. oktoober on kellelgi Charlottel sünnipäev, kuhu mind kaasa tiritakse. Dress code on smart. Kuskil kokteili baaris. Huvitav, mis sinna selga pannakse? Jälle on vaja poodidess minna. Kohutav.

See nädal ostsime sutsu mööblit kokku. Eile käisime kinos "How to Lose Friends & Alienate People" vaatamas. Danielale meeldis, aga mulle tundus igav. Saime raamatu ka kaasa, kust saab lugeda, mis edasi juhtus. Nädalavahetusel käisime veel Suttonis, saime Claudiaga kokku ning ma ostsin endale uued tossud. Vanadel olid augud sees juba ning siin ju sajab kogu aeg vihma ning mul olid plirts plärts sokid märjad pidevalt. Nii hea on, kui varbad on soojas.

Daniela tegi laupäeval (vist) lasanjet. Ta polnud kunagi varem teinud, aga väga hea tuli välja. Kõik kastmed ja asjad tegi ka ise, kokku võttis kogu see jama aega kolm ja pool tundi. Ma sisustasin selle aja värviraamatut värvides ning aeg-ajalt teisi majakaaslasi ahistades. Jõime punast veini kõrvale ning asi oli nagu restoranis.

Need nädalavahetused mööduvad nii kiiresti ning nüüd olengi jälle kodus (hm, ei teagi enam, kas see on mu kodu number 1 või 2???) tagasi. Homme on tööpäev. Eelmine nädal käisid kinnisvara agendid, kes meie maja müüma hakkavad meil korra külas ning see nädal võib siin inimesi sisse-välja voorida meeletutes kogustes. Me tahame selle maja kiirelt maha müüa, et jõuludeks uude sisse kolida. Alguses ma elan nendega, kuni minu era maja ilusti valmis tehakse ning siis kolin üle hoovi täitsa oma majja. Fingers crossed, et kõik ilusti läheks.

Ma nüüd tuttu. Varsti vaja ärgata.




No comments: