1 Sept 2009

1.september ehk alustame uuesti.

Jah, otsustasin uuesti blogima hakkata. Suvi on läbi saamas ja aega peaks nüüdsest ka rohkem olema. Pealegi tunnen end suht halvasti, sest olen end käest ära lasknud ning paljud inimesed pole must ammu enam midagi kuulnud.
Üldiselt läheb mul hästi. Tööl on kõik ok, kuigi viimasel ajal sutsu hektiline, sest lapsed ei ole ju koolis. Homme lähevad kooli tagasi, siis saab jälle vana rutiini peale. Suve jooksul oleme tüdrukutega palju niisama kodus olnud, mänguväljakutel käinud, keeglit mängima olema sattunud ja kinno. Ice age 3 on mul näiteks kaks korda juba ära nähtud ja M. teeb mulle keegli mängus juba pähe ning ma isegi ei ürita enam mitte kaotada. Eelmine nädal juhtus meil väike õnnetus ronimisredeli peal. M kukks selle pealt alla ning pidime haiglasse röntgenisse minema, sest kahtlustasime luu mõra vms, sest plika karjus nagu segane ja kätt liigutada ei saanud. Õnneks mõra ei olnud, midagi lihastega on viga ning sellist käetoetus asja peab kandma nüüd järgmised kuus nädalat. Vähemalt on ta kehalisest vabastatud, hehe, kuigi ta ütles, et ta pigem oleks geograafiast vabastatud. Ma ei tea, mis tal selle geograafi vastu on, sest kui mina talle räägin, kus Eesti asub jms, siis ta küll huviga kuulab. Ma mäletan, et kolmandas klassis mulle loodusõpetus ka ei meeldinud, aga seda, et rannajoon on maa ja mere piir, see ei lähe mul ealeski meelest ära ning see taoti mulle just kolmandas klassis pähe. Tegelikult on mul isegi see raamat silme ees, kus see lause kirjas oli ning üleval oli suur rannajoone pilt. Hehee.
Aga mul on hea meel, et kool uuesti algab ja kõik saab jälle vanaviisi olema. Ainuke asi, et nüüd peab jälle pool seitse ärkama. Suve vaheajal plikad lasid mul vähemalt üheksani magada. Vaatasid ise telekat hommikul nii kaua, kuni ma endale kargu alla ajasin. Nad on nüüd natuke suuremad ja on õppinud arvestama teistega. Saavad aru, et kui ma tahan natuke veel magada, siis nad lasevad mul magada, mitte ei tule voodisse hüppama, nagu aasta eest. Nad on toredad tüdrukud ja mul lausa kahju, et aprillis/mais ma nendega enam ei ela.
Vot nii, kevadel on mul plaanis selle tööda IGAVESEKS finito teha. Siis on Danil ülikool ka läbi ning me kolime kuskile kokku ning otsib teise normaalse 5 päeva nädalas töö. Uue töö leidmise pärast ma hetkel ei muretse, sest S. on paar korda vihjanud, et ta saab mulle oma firmas Londonis arvatavasti midagi pakkuda. Seda enam, et ta just alustas uuel tööl ning kõik inimesed on tema palgata. Ma pean nüüd ilusti vaatama, et ma heas nimekirjas seisaks ja midagi nässu ei keeraks. Kuigi auto peal on ikka veel need kriimud juba eelmise aasta jõuludest ja ta ikka veel midagi ei tea. Kuidas ma selle probleemi küll lahendan? Tegelikult peaks saama paarisaja naela eest need kuskil töökojas likvideerida, eks näis. Kui rohkem raha on, ning Eesti freestyle ja siinne krediitkaart makstud on, siis hakkan selle jaoks raha koguma.
Raha, raha, raha. Alati on mingid problmeeid sellega. Alati on midagi katki, midagi vaja parandada ja alati on telefoni arved, üür (see üür, kus ma elan neli päeva nädalas, kui ma ei tööta), laenud, intressid..Ahh, hulluks ajab !!! Dani saab nüüd septembri lõpus paar tuhat naela, siis peaks hakkama libedamalt minema. Arvutile on ka uut akut vaja varsti, tegelikult tahaks üldse uut arvutit. Macbook'i tahaks. No ja varsti tulevad ju jõulud. Ma veedan jõulud see aasta siin, kuid arvatavasti jaanuaris Eestisse millalgi.
Mis siis veel viimasel ajal juhtunud on.. Jõusaalis ja ujumas olen hakanud käima. Sain paar vabapääset ja nüüd nad kogu aeg helistavad mulle ja küsivad, kas ma liituda ei taha. Ma ütlesin neile, et helistage mulle oktoobris, ma ei saa praegu liituda. Järgmine päev ikka helistasid ja jätsid voice maili täpselt sama asja kohta. Idioodid.
Telefoni leping saab mul tegelikult nüüd varsti läbi. Ah jaaa. Telefon läks mul ka katki, nii et arvatavasti võtan uue telefoni. Tahaks saada mingi, mis oleka alla 20 naela kuus, umbes 400 minutit ja unlimited txts, see sobiks. Praegu maksan 25. Hea seegi, sest enne oli 35 naela. Aga aitab kah nüüd sellest vingumisest. Tegelikult peaksin hakkama oma asju kokku panema, sest varsti vaja koju minna ja homme tööle. Ma hakkan nüüd tihedamini kirjutama, vaja ju õdedega sammu pidada !!!

No comments: