2 Sept 2009

Sutsu juttu ja paar pilti.

Nii, mul oli päevade arvestusega midagi segamini, sest täna ei läinud meil mitte keegi kooli. Hoopis homme minnakse. E on suht ärevil, M on viha täis. Koolikotid panime kokku täna ja koolivormid valmis (siin ju jah mõlemad tüdrukud kannavad vorme. E'l on hall seelik ja hallid sukad, valge pluus ja sinine nööpidega kampsun ja M'l on tumeroheline-sinine ruuduline seelik, tumerohelised sukad, sinine triiksärk, roheline kampsun ning veel roheline pintsak ka). E lubas hommikul heas tujus ka olla, tavaliselt on temaga hommikuti raske, sest ta on nii pahur, aga siis ta ütles, et kui mina suudan mitte pahur olla, siis suudab tema ka. :).

Täna me midagi erilist ei teinud, kaks sõbrannat käisid neil külas ja enamus päevast nad veetsid väljas. Loomulikult ei läinud meil ilma muhkude ja pisarateta, aga sellest saime üle. M sai endale sünnipäevaks (mis oli augusti keskel) hamstri. Küll nad neljakesi väntsutasid vaest looma, tirisid eest ja tagant. Mulle toodi ta ka korra sülle, hammustas. Valus ei olnud. Eelmine nädal lasid nad hamstri köögis lahti ning vudinal jooksis teine nõudepesu masina taha. Kokkuvõttes üritasime teda toidu ja muu juraga välja meelitada 6 tundi. Loodetavasti köögis teda enam lahti ei lasta.

Ma olen tegelikult päris väsinud. Leidsin arvutist paar pilti, mis ammu tehtud, aga üles võiks panna. Esimesed kaks pärist Brightonist. Alguses ootame, et atraktsiooni peale saaks ning siis jube keerleme ringi.





Siin üks suvine õlle joomise pilt :)



Ükspäev käsime IKEA's. Suures mööblipoes niisama ringi vaatamas. Seal sai siis istuda ja katsuda kõiksugu asju ja mina siis otsustasin väikse roosa poti peal ära käia :)



Ja viimaks. Kui ma oleksin veel teismeline, siis näeksid kõik mu pildid sellised välja :D


Ok, näete, ma olen nüüd kaks päeva järjest kirjutanud. Lähen valan klaasi veini selle peale :)

No comments: