6 Oct 2009

Aga mul on jalad sinised...

Mul on mõlemad jalad sinikaid täis ja hirmsasti valutavad. Sinikad muide on minu puhul tavaline asi, ükskõik kui hullult (või kergelt) ma enda jalad/käed kuskile ära löön, sinikad on garanteeritud. Kindlasti tahate nüüd teada, mis siis juhtus (võib-olla mõni ei taha, aga see on minu blogi ja ma võin kirjutada siia mida iganes soovin).

Eile nimelt otsustasid Dani korterikaaslased uue teleka ebays osta. Vana telekas oli neil ainult aasta vana, hea pildiga plasma LCD, 37 inch. Aga ebayst leidsid nad 51 inch teleka koos teleka alusega ja ainult 300 naela (öeldi, et poes maksavad sellised umbes 2000 naela). Kuna TV odav, siis nad ostsid selle ära ning küsisid, kas on võimalik, et ma sõidutan neid ja toome teleka ise ära. Olin nõus. 10 naela andsid bensu raha ka :D. Prinitisime siis google mapsist kaardi ja hakkasime sõitma. Jõudsime kohale, aga mida pole, see on majad. Tänav oli õige, aga tänaval polnud ühtegi maja. Lõpuks tuli välja, et J. oli vale postiindeksi googelisse toppinud ja me olime ikkagi vales kohas. Naljakas siiski, et vale postiindeks viib täpselt sama nimega tänavale kui õige postiindeks :). B. siis helistas kuskile ning uuris välja kuhu poole me nüüd sõitma peama. Tuli välja, et A24'le vaja minna. Ma sõidan seda teed mööda iga päev koju, aga totukad nagu nad (me) oleme, sõitsime A24'l küll, aga vales suunas :D. B. mingi hetk teatab, et peame Suttoni suunas sõitma, ma vastu, et siis me läheme küll valele poole, sest see tee viib meid hoopis lõunasse. Otsustasime koju tagasi pöörduda ning uue (ÕIGE) kaardi välja printida.

Mõeldud, tehtud. Saime A24'le tagasi, north-east direction ja London roadile, kus mingi aeg tuli teha pööre vasakule ja olimegi kohal. Jalutasime majja sisse ja WOW. Kui ma seda telekat esimest korda nägin, siis jäi küll suu lahti. Ma ei osanud arvatagi, et see NII suur on, põhimõtteliselt pole meil enam vaja vist kinno minna, sest meil on kino kodus :D. Telekas ja teleka alus mõlemad mulle autosse ei mahtunud, nii et pidime tegema kaks trippi. TV viisime koju esimesena ja siit need sinikad tulid. Nimelt oli meil see raske kolakas vaja viia trepist üles ja kuna ma seda ülevalt poolt koos J'ga tõmbasin ning B. alt poole lükkas, siis millegi pärast jäid mu jalad kogu aeg kuskile alla kinni ja sain telekalt mitu matsu. Kõige hullem sinikas tuli siis, kui jalg trepiastme ja teleka vahele kinni jäi ning B. samal ajal lükkas. Ai. Lõpuks saime ta ikkagi üles ning siis võtsime Dani kaasa ja läksime alusele järele. Alus oli puhtast väga väga VÄGA raskest klaasist ning me arvasime, et neljakesi on meil seda parem tõsta. Alus oli niiiii pikk. Hädavaeva saime selle autosse ning mul pidid veel tagaistmed olema alla lastud. B'l ja J-l polnud enam kuskile istuda, pidid kükitama seal taga aluse vahel ja peal. Sellest oleks pidanud pilti tegema, irw :D. Suurim väljakutse oli alles ees. Alus tuli ka trepist üles saada ja see oli palju palju raskem ning sealt sain palju palju rohkem sinikaid. Viimaks oli kõik tehtud ning TV töötab ilusti ning näeb super hea välja. Panen pildi ka, kui kätte saan. Mis minusse puutub, siis seelikuga ringi käia veel nii pea ei saa, jalad ju igalt poolt sinised. Aga ehk ongi parem. Peakski püksid jalga panema, sest sügis tuleb ju :D.

Sügisest rääkides, siis eile sadas terve päeva ka vihma, täna on pilvine, aga ei saja. Lehed on kõik kollased ja meil on maja ees üks ilus kuldkollaste lehtedega puu. Katsun sellest ka pilti teha. Ilus on. Mulle sügis täitsa meeldib, aga ilma vihmata võiks olla. Märg on vastik. Aga ok, ma lähen teen endale tassi kuuma teed ning vaatan, mis hiigelsuurest telekast ka tuleb. Õhtul lähen Dorkingisse tagasi ning homme tööle. Jälle peab vara tõusma. Blah.


2 comments:

Smaragd said...

No ja niimoodi sa siis kirjutadki iga päev või? :P Marss kirjutama!

MariMurakas said...

näed, täna kirjutasingi natukene :D