19 Oct 2009

Kaks nädalat hiljem...

Jalad enam nii sinised ei ole. Nüüd on sellised pruunikad-lillad ning osa sinikaid on ka ära kadunud. Mingi hetk hakkasid osad sinikad väga sügelema ja katsu siis sügada valusat kohta. Veel valusam oli. Peale selle häda olen ma natuke haigeks ka jäänud. Seagrippi mul ei ole (ühel tuttaval on), aga lihtsalt nina on nohune ja pea on paks ja valutab. Olengi viimased päevad niisama vedelenud, sest ei ole energiat, et end liigutada.

Kaks viimast nädalat olen ilusti tööl käinud. Nüüd algab kooli vaheaeg ja nad ei sõidagi kuhugi ära. Pettumus. Aga saab hakkama. Laupäeval töötasin ka natuke, siis läksime plikadega kiikuma. M. siis lükkas mind kiige peal ja E. koperdas niisama ees. Karjusime M'ga mõlemad, et vaata ette ja astu kõrvale, muidu saad kiigega pihta. Tema vastu, et ega ta loll pole. Nojah, 10 sekundit hiljem ta saigi kiigega pihta. Natukene nuttis, aga polnud tal häda midagi. Ma siis ütlesin, et ma ei viitsi enam kiikuda, läksin tuppa ning nad jäid omavahel mängima. Ikka hea, et neid kaks on. Muidu peaks kogu aeg midagi mängima ja tegema nendega.

Neljapäeva oli hea päev. Olin poole kuueni üksi kodus. Tavaliselt jõuame koju kella neljaks. Ma ei mäleta enam, mis ma selle ajaga peale hakkasin, aga ikkagi oli rahulik ja mõnus. Viimasel ajal lausa tahaks rahu. Kogu aeg kõik karjuvad ja sõimavad ja õiendavad mu ümber. Mitte mind ei sõimata jne, vaid nad ikka omavahel. Viis minutit on vaikust ja siis pool tundi on kisa. Lihtsalt pika peale tüütab ära ju, selle pärast on veel topelt pettumus, et keegi kuskile järgmine nädal ära ei sõida. Ma saan nüüd aru, mida meie ema tundis kui me õdedega pidevalt üksteise kallal õiendasime ja kui me tal hommikuti magada ei lubanud :).

Eelmine pühapäev ja ka eile käisime jälle Dani ema juures söömas. Kuna meil eriti raha ei ole, siis tasuta einest ei ütle ka ära. Eile võtsime ka monopoly kaasa ja mängisime Claudiaga. Ma sain pähe ja siis mul oli tohutult igav järgmised pool tundi. Mängisin nende kujukestega ja vahtisin niisama lakke ja ootasin, millel keegi nüüd võidab või kaotab. Daniela võitis. Hea kah, muidu ta oleks terve õhtu halvas tujus olnud.

Täna peab poodi minema. Meil pole mitte midagi süüa. Dani käib ülikoolis ära, siis lähme. Jogurtit tahaks. Muud ei tahakski.

OK, aitab kah praeguseks. Vähemalt sai midagigi kirjutatud :)


No comments: