12 Nov 2009

Lalalaaa

Keegi võiks mulle iga päev helistada ja meelde tuletada, et mul see blogi on !!!

Samas isegi, kui keegi tuletaks meelde, ei kirjutaks ma iga päev niikuinii. Tegelikult ei olegi midagi kirjutada. Mul lähevad kõik asjad meelest ära ja ma ei mäleta enam, mis ma viimased kaks nädalat teinud olen ja mis huvitavat juhtunud on. Ahjaaa.. John and Edward on ikka veel X-factoris. Krt krt. Ja Cheryl Cole on ikka mmm.

Esmaspäeval olime Suttonis. Tikker on kirjutanud siin oma Primarki seiklustest ja tuli ka tahtmine minna. Ostsin ainult ühe pikkade varrukatega särgi kahe naela eest. Tegelt tahsin veel sukki ja ööriideid vaadata, aga Danielal oli hambaarsti aeg ja me ei saanud seal kaua passida. Ja siis ma sain parkimistrahvi seal, kuigi mul oli pilet olemas. Käisin politsei jaoskonnas avaldust tegemas selle kohta ja nüüd pean nädala ootama, kuni nad mulle vastu kirjutavad. Igasuguesid idioote leidub siin ikka. Mul see vist juba viies parkimistrahv selle kahe ja poole aasta jooksul, mil ma siin elanud olen. Nõmeduste tipp.

Telefoni leping sai oktoobri lõpus läbi. Nüüd tahaks uut ja odavamat, aga pole viitsinud veel minna. Ei suuda ka otsustada, kas tahan uut telefoni või mitte. Iseenesest see mis mul on (mingi nokia 5610 vist, music express vms), on mitu korda maha kukkunud ja üks jublakas sealt pealt on katki läinud ja ära tulnud ja ammu ära kaotatud. Samas telefon töötab ja pirtsakas ma ka selle koha pealt ei ole. Vot ei teagi.

Täna olen poole kuueni üksi kodus ja ei tea, mis selle ajaga peale hakata. Tegelt võiks ju tüdrukute raamatud ära sorteerida, aga ei viitsi eriti. Oma tuba peaks ka natuke koristama, aga jälle ei viitsi. Hommikul oli päris kiire. Puhastasin ribikardinaid ja poleerisin pildiraame, mis olid kollakaks tõmbunud. Nikastasin kuidagi moodi randme ära ja nüüd valutab. Vot sellepärast ei saagi ma oma tuba koristada. Vigane olen :P. Külm on ka siin. Meil radikad ainult töötavad hommikul umbes seitsmest kaheksani ja siis lähevad õhtul seitsmest uuesti tööle, kuni umbes kümneni. Ülejäänud aja peab lõdisema. Mina ei tea, miks mul kogu aeg külm on. Terve elu olen selline olnud. Külm, külm, külm, palav !!! Kunagi ei ole hea :D !!!

Pimedaks läheb juba umbes poolt viiest. Ma ei mäletagi, et eelnevatel aastatel oleks nii vara kottpime olnud. Nooremana mulle meeldis, kui vara pimedaks läks. Enam ei meeldi. Vastik ja kõhe on.

Aga häid uudiseid ka !!! Sain oma freestyle laenu makstud viimaks ometi. Eelmine nädal juba arvasin, et on ühel pool, aga siis nad kirjutasid, et tahavad ikka veel 32.- intressi saada. Maksin selle ka ära. Nüüd nad sogavad midagi, et kui tahan lepingu ennetähtaegselt ära lõpetada, siis tahavad selle eest 100.- saada. Ma olen nüüd segaduses, ses suhtes, et ma ei taha lepingut lõpetada. Ma tahan, et se raha oleks seal ja äkki kunagi läheb seda uuesti vaja. Eks näis, ma saatsin maili, vaatame, mis vastavad. Swedpank ütles, et uut kaarti nad mulle siia ei saada, ilma, et ma peaks igasugu asju notariaalselt kinnitama. Kaart saab novembri lõpus läbi ning keegi teine järele minna ka ei saa, kui ei ole notariaalselt kinnitatud, no kuda ma siin kinnitan? Nii keeruline on see kõik. Aga ma palusin mõistvat suhtumist ja et nad hoiaksid seda kaarti kontoris kuni jaanuari lõpuni. Mul plaan siis Eesti minna ja siis saan ise järele minna. Inglise pangad peavad õnneks end ilusti üleval, nende kohta hetkel midagi halba ütelda pole.

E. teatas mulle ükspäev, et selline number nagu twenty hundred on tegelikut ka olemas. Eesti keeli siis kakskümmend sada. Kui ma talle siis üritasin seletada, et ta see number on kakstuhat, siis vaidles ja vaidles ja ei näinud selles mingitki loogikat :D. Kui on 2 ja kolm nulli, siis on ju twenty hundred :D. M. pole selliseid kilde enam ammu visanud. Hakkab vist suureks saama.

Ülejärgmine nädal töötan 5 päeva. Ma tean jah, et enamus meist töötab 5 päeva, aga mina olen oma kolmega nii harjunud, et viis tundub lõpmata palju. Ah teate, mul on sõrmed jääs juba, sest nii külm on. Lähen ja teen kuuma tassi teed :D.

1 comment:

Anonymous said...

vaga huvitav, aitah