15 Nov 2009

Redoxoni võlud

Eile pärastlõunal äkki tundin, et enesetunne läheb iga minutiga halvemaks. Alguses toimus ninas midagi, siis kurk valutas ning tunni pärast ei saanud enam neelatagi ja nina jäi ka kinni.

Mõtlesin, et nii kiirelt pole ma kunagi haigeks jäänud ja ju see vist seagripp ikka on. Natuke kuum olin ka, aga kuna mul kraadiklaasi siin pole, siis temperatuuri mõõta ei saanud.

Kotis oli mul paar redoxoni (kliki) tabletti ning otsustasin ühe vees lahustada ja ära juua. Tegelikult peaksin ma iga päev ühe jooma, aga tuulepea nagu ma olen, ei ole mul see alati meeles. Meeles on siis, kui karp silma alla satub või kui S. mulle ühe annab. S. söödab neid nii mulle, kui C'le sisse nii tihti, kui ka tal meeles on. (M ja E saavad üle päeviti pool tabletti). Seagrippi levik ju suur ning ettevaatus abinõud peavad kasutusel olema. Üks tablett sisaldab rauda ning 1000 mg C vitamiini ning põhimõtteliselt on ta võimeline hoidma ära külmetusi ning, kui tunned, et hakkad haigeks jääma, saad sa suht koheselt ka kehvast enesetundest lahti. Eks kõik suhtuvad sellistesse asjadesse skeptiliselt, aga ausalt, kui hommikul üles ärkasin SAIN täiesti normaalselt neelata. Pealelõunaks polnud nina ka enam kinni ning õhtuks tunnen end täiesti tervena :D. Praegu just jõin ühe veel ning katsun ka homme mitte ära unustada, aga no kuradima hea ühe päevaga terveks tegemise rohi on see :D

P.S. John ja Edward on IKKA veel X-factoris ! Cheryl on endiselt.. no teate isegi mis.

No comments: