27 Nov 2009

Viimaks ometi nädalavahetus

Ma olen nii õnnelik, et nädalavahetus lõpuks ometi käes on. Viimased kaks nädalat olen ainult töötanud ning alles paar tundi tagasi sain vabaks. Õnneks enne kolmapäeva tööle minema ei pea. Ma tunnen, et olen nii väsinud. Ei jaksa isegi süüa mitte, isegi teed ei jaksa teha. Kui teest rääkida, siis mul kulub vähemalt 5 tassi päevas. Harjumus tuli sisse ning enam ära ei läinud. Ongi kuidagi nii, et kui midagi teha ei ole, siis tassi teed ikka jooks ja praegu ongi selline väsimus, et ei viitsi teed ka teha. See ongi väsimuste tipp.

C. oli sel nädalal Shotimaal ning ma olin tüdrukutega üksi kodus. Polnudki kõige hullem, aga magamamineku aeg on ikka kohutav. Varem sellist asja ei olnud, et nad ei tahtnud magama minna, aga nüüd M. just eriti iga õhtu kurdab, et tal ei ole und. Ma saan aru ka, sest mulle üldse ei meeldinud, kui ma väike olin ja magama minema sunniti. Aga ma ei saa ju midagi teha ka. Kell kaheksa peab magama minema ja kõik. Ja siis on mul alati nii halb, kui ma nad lihtsalt sinna magamistuppa jätan. Oeh. Õnneks on C. nüüd tagasi ja saab nad ise tudupessa saata :)

Ülejäänud aeg möödus vipertusteta, isegi telekat ei tahetud palju vaadata. See oli küll üllatav, sest tavaliselt nad ikka väga tahavad multikaid jms. Ametlikult meil lubatud 30 minutit iga päev, aga mida vähem seda parem. Ma mõnikord venitan tunni välja, mul ju tegelt suva. Tänapäeval ei ole ju nii, et lastesaade on ainult 1 kord päevas kell seitse õhtul (ma nii mäletan seda aega, enne lastesaadet olid uudised ja siis, kui ilmateada algas, siis oli teada, et peale seda on lastekas :P). Siin saab iga kell, lastel on umbes 25 eraldi kanalit lausa, kus multikad 24/7 tulevad. Ja ühest saatest jääb neil alati väheks. No vaadaku siis kaks. Mul ükskõik :D

Tikker on siin rääkinud oma ebay sõltuvusest. Mul on ka ebay sõltuvus praegu. Põhiliselt hoian silma peal jalanõudel (mitte kasutatud). Näiteks original Ugg boots, converse tennised, vans, babycham jms. Millegi pärast on mulle Ralph Laureni polo särgid meeldima hakkanud ning ka sama firma kootud kampsunid. Samuti olen odavalt sealt muretsenud näokreemi, mis otsa sai, magamise jaoks selle maski, mis silmade peale panna saab (ma ei teagi, kuda seda eestis kutsutakse, siis on lihtsalt eye mask), kuuma vee pudeli, lõhnaõli jms niisama kraami. Mõned kingitki olen sealt ostnud. Igal juhul on ebay väga lahe, loodame, et üle piiri ei lähe :D

Kirjutades hakkab väsimus üle ka minema, et ma nüüd lähen ja teen ikka tassi teed. Varsti pean Danielale järele minema ta tädi juurde. Homme jõusaali ja ujuma ning õhtul Shereeni sünnale ja bowlingusse. Ja esmaspäeval saame Tikriga kokku. Ma ikka ootan seda nädalavahetust.


No comments: