30 Nov 2009

Tegusad tegemised.

Eile käisime bowlingus. Ma olin seda õhtut kaua aega oodanud, sest keeglit pole iidamast ajast mängida saanud. Igal juhul oli Shereeni sünna ning ta oli mingi rahva kokku kutsunud ning sõitsime Valley parki bowlingusse. Vihma sadas, nagu viimased kaks nädalat, kui oavarrest, aga me oleme sellega juba nii harjunud, et tuju halvemaks loodusnähtus ei teinud. Pealegi ei ole me ju suhkrust ja üles ei sula :)

Enne bowlingut käisime Nandos söömas. Sõin kanatiibu ja frii kartuleid (chips) ja maisi ka (corn on the cob). Tavaliselt, kui ma Nandos käin, siis mul on pärast kehva olla, v-olla mulle lahtise tule peal küpsetatud kana eriti ei istu, aga seekord polnud häda midagi. Kõht oli täis ja hea oli olla.

Bowlingus maksime siis 11 naela. Selle eest sai mängida nii mitu mängu, kui tahtsid kuni kella kaheni öösel. Seal samas majas oli ka mitu piljardi lauda ja muid masinaid, millega mängida sai, nii et ainult keeglit me seal ei mänginud. Tegime ka ühe piljardi ning raiskasime oma münte igasuguste ralli sõitude ning tantsu masinatele. Ma olen alati Ameerika filmides näinud neid tantsumasinaid ning alati olen tahtnud ise ka proovida. Eile siis esimest korda õnnestus. Kes ei tea, millest ma täpselt räägin, siis masin näeb välja selline. Ekraanile ilmuvad siis nooled ja nende järgi peab hüppama. Ikka väga lahe oli, sattusin täiesti sõltuvusse ja hüppasin seal nagu poole toobine oma pool tundi :D. Pärast oli väga palav ja võhm väljas, aga olen rahul, et ära proovida sain :).

Bowlingus ühe mängu ma muideks peaaegu ka võistin, ühe punktiga kaotasin :(. Ma olin nii õnnetu, oleks ikka väga tahtnud võita, aga samas pole ju võit mitte tähtis, vaid osavõtt. Paar pilti õnnestus ka teha. Nautige :)



Shereen ja Ian



Pool mind



Terve mina



Umbes kella kahe ajal tulime koju tagasi ning vaatasime "Bride wars" filmi ning neljast saime ka magama. Viimasel ajal ei saa ma enam üldse ilma kuuma vee pudelita magada. Nii külm on. Siin pilt ka mu tuusast pudelist. Sinna sisse siis valan kuuma vett ning see hoiab terve öö sooja.



Täna aga käisime ühes galeriis näitust vaatamas. Suht kummaline oli, aula tüüpi ruumis oli paar skulptuuri ning mõni moodsa kunsti pilt, millest keegi meist midagi aru ei saanud ning teises saalis näidati kolme lühifilmi. See oligi kõik. Ei olnud keegi meist erilises vaimustuses. Peale seda sõitsime Suttonisse ning käisime Daniela ema kööki jälle rüüstamas. Kodus süüa midagi ei olnud ning sõime seal kõhu täis. Nüüd õhtul olen niisama lebotanud, lähen nüüd ära magama.

1 comment:

Unknown said...

Mina hüppasin kaa selle tantsumasinaga Heurekas naq segane:D Nii ägge oli:D