18 Dec 2009

Varsti juba ongi jõulud :)

Juba rohkem kui pool jõulukuud möödas ja mul ei ole õnnestunud midagi kirjutada. Põhimõtteliselt on detsember möödunud ikka kõiksugu träni ostes. Mõtlesin, et see aasta ostan kõik kingid varakult ära, siis ei ole kuu lõpus stressi. Alguses vaatsin internetist ning leidsin paar huvitavad lehte, kust paar asja tellitud sai. Samuti oli ebay mu parim sõber. Tegelikult siiamaani on :D.

Eelmine nädal võtsime ka Londoni ette ning käisime Westfield centre's. Suur kaubanduskeskus. Jalutasime sisse ning esimesed poed, mis nägime olid Gucci, Prada, Ralph Lauren etc. Neid disaineri poode vahtides tuli küll masendus peale. Mitte midagi ei saanud sealt lubada. Jalutasime poe teise otsa ning sealt leidsime ka mõne high street'i poe. Suht ruttu aga tüdinesime ära ning sõitsime hoopis Croydonisse, kus ka Tikriga ükspäev kokku sain. Vähemalt on seal rohkem minu hinnaklassi jäävaid poode ning sai ka üht-teist ostetud. Päeva lõpus oli vaja aga klaas veini teha, et stressi leevendada :D

Samuti eelmine nädal käisime kinos. Vaatasime filmi "The Box". Treiler tundus hea, aga film ise oli igav ja tobe. Peale seda tegime ühe hõõgveini, mm hea oli. Kusjuures ma pole siin maal varem hõõgveini joonudki. Samuti ei teadnud varem, kuidas seda kutsutakse. Tegemise siis mulled wine'ga. Huvitav nimi. M. arvas, et on mould vein, ehk siis hallitama läinud vein :D.

Täna tuli esimest korda ka paksem lumi maha. Koolid olid loomulikult suletud, aga meie lapsed pole koolis käinud juba terve nädala. M. lihtsalt lõpetas varem ning E. on haige. Köhib, nagu vana mees, tõesõna. C. on ka haigeks jäänud. Tal kuidagi tavaks saanud, et iga aasta jõulude ajal on kopsupõletikus. Loodetavasti nii hulluks asi seekord ei lähe. Aga hommikul oli ilus. Käisime tüdrukutega väljas lumesõda mängimas jms. Memme teha ei saanud eriti, sest lumi ei hakkanud hästi kinni. Plikad olid nii pettunud :(. Mul tuli meelde, kuidas me väikestena ka oma maja ees lumememmesid ehitasime ning siis värvisime vesivärvidega silmad ja suud ja riided selga. Hehee, laste rõõmud :D.

Umbes juba kella ühe aeg tulin tulema sealt, ses C. oli kodus ja mul polnud midagi teha. Helistasin Danielale vist oma 8 korda, et ta tuleks ja ukse lahti teeks, aga ta ei võtnud toru vastu. Magas ja ignoreeris mu kõnesid. No armumaisaa, miks ei vastata telefonile, kui keegi helistab mitu korda järjest. Ükskõik, mis oleks võinud ju juhtuda. Ma oleks võinud kraavis olla v mida kõike veel.

Sõitmisest rääkides, siis loomulikult oli täna ka palju avariisid, sest lumega keegi meil sõita ei oska. Seda ma juba mainisin, et koolis olid suletud, aga ka Gatwicki lennujaam oli kinni. Lund isegi ei olnud mitte NII palju. S. oli Shotimaal ja pidi täna sellepärast rongiga tagasi tulema. 5 tundi rongis. Mõnus.

Homme õhtul veel töötan ja siis on vaba kuni jaanuari teise nädalani (vist). Kingid on olemas, hõõgvein ootamas ja Dani ema ja tädi küpsetavad meile suure suure eine. Bring it on baby !!!

Tahtsin paar pilti ka panna, aga millegi pärast ei saa ma neid telefonist praegu kätte. Kui see jubin ükskord tööle hakkab, siis panen.

3 comments:

P2smer said...

Nii tore, et teil ikka lund kaa on... aga ärge palju seal hullake kui hiaged olete!
Andrus tahab teada, et miks sa jõulude ajal niii palju shoppad?

Kristiina said...

Sattusin kah siia blogisse, läbi Tikri päevaraamatu. Väga huvitav on lugeda eestlastest teistel maadel niiet salvestan endale kohe listi ära, kui pahaks ei panta! :)

MariMurakas said...

Lisa aga.. äkki ma varsti hakkan uuesti kirjutama ka :P