3 Dec 2006

Nädalavahetus Rakveres

Esmaspäev on juba 34 minutit kestnud ja paras aeg oleks rääkida oma nädalavahetuse muljetest.

Reede: Ausalt öeldes ma ei mäleta, mis ma reedel tegin :(

Laupäev: Meenub, et istusime köögis Eneli ja Kerstiga ning Kerstil tuli idee minna baari. No mis baari, tegelikult kõrtsi. Nimelt on Võsul selline tubli koht nagu O kõrts, mis viimasel ajal kaalub üle kõik Rakvere baarid ja pubid. Ma olen seal korra suvel varem ka käinud, aga tookord oli see sellepärast, et pidin kaine rool olema, hmm, tegelikult pidin seekord ka, aga see pole eriti tähtis. Tähtis on, et vaatamata kõrtsi staatusele on see päris hea koht. Muusika on normaalne, inimesi on seal ka seinast seina ja päris õdusa olemisega place. Alguses ma üldse tegelikult ei tahtnud minna, just roolis olemise pärast ja kõht ka valutas, aga nagu ma olen juba eelnevalt ka maininud, olen ma tubli laps ja et noortele head meelt teha, olin siis nõus sõitma. Ma ei hakka seda õhtut väga detailselt kirjeldama, aga tantsida sain, nii öelda chillida ka, kohvi ja mahla tehti välja ning üks tüüp valis mulle hirmsa hoolikusega punase (minu värvi eelis, mille ta eelnevalt oli minu käest välja uurinud) kõrre, mis oli naljakas ja omamoodi armas samal ajal. Järjekordselt ei suudetud uskuda, kui vana ma olen. See hakkab vaikselt juba ära tüütama ja mul on tunne, et järgmine kord, kui ma kuskile lähen, teen avaliku teadaande kõikidele, mitu aastat ma siin ilmas juba elanud olen ja siis lasen 10 minutit kõikidel end üksisilmi vahtida. Hehe - tegelikult võiks seda teha raha eest.. Prostituudi tunne tekkis praegu - no no no, see mõte jääb ära. Lihtsalt soovin, et ma võiksin natukene vanem välja näha. Vastasel juhul ei lakka ma kunagi mõtlemast ja lootmast, et kui ma 40 olen, näen välja ikka nagu 20 ja soovimast, et ma nii vana juba oleks. Jube.

Pühapäev: Magasin kella kaheni umbes. Ma ei jäänud enne kella kuut üldse magama, kuigi kodus olin juba kell kolm. Mul on öösel kogu aeg nii külm. Täna ööseks võtsin ekstra teki, et äkki on soe, kuigi viimasel ajal ma just sellepärast ei tahagi magama minna, et külm on noh. Lõdisemine on vastik. Täna käisime ujumas. Poole ajast ma istusin mullivannis ja seal oli hea soe nii umbes 15 minutit. Enne seda suutsin suurde basseini ujuma ka minna. Vette minemisega läheb mul alati kaua aega. Ma vajan selles suhtes harjumist ja vette hüppajat minust pole ega saa! Aurusaunas käisime ka. Seal hakkas mul paha. Hingata ei saanud ja selline tunne tekkis, nagu hakkaks minestama. Lõpuks läks kõht nii tühjaks, et läksime minema. Hallikust tahtsime Hagari einet saada, aga sinna jõudes avastasime, et kell on kaheksa läbi ja täna pühapäev ja see oli kinni. Kahju oli. Variant kaks oli Raktoomist võtta hamburger. Meie ebaõnneks lõpetasime sellises Raktoomis, kus hamburgere ka enam ei olnud. Kohe vastas oli Statoil ja seal sai siis hot dogi. Tallinna tunne tekkis. Mitte meeldiv. Ma ei tahtnud seda kabanossi. Ma ju tahtsin Hagari einet, mida saab ainult Rakverest. Ma ei olnud sugugi õnnelik, aga kõht oli tühi. Kui siis koju jõudsime, avastasin, et ema oli makarone teinud ja kirusin ennast, et ma koduni oodata ei jõudnud. Oleks kasvõi mingil määral Rakvere toitu saanud, kuigi makaronid jäävad mulle ka ikkagi kauaks ajaks Tallinna meenutama ;)

1 comment:

tikker said...

"kuigi makaronid jäävad mulle ka ikkagi kauaks ajaks Tallinna meenutama ;)"

huvitav küll, miks. IRW.