19 Feb 2007

Kus mu jäätis on?

Kuna on inimesi, kes ACTUALLY loevad mu blogi ;), siis katsume edasi minna (mis sest et ma kaks päeva tagasi alles kirjutasin *shrugs*).

Anyway oli täna hea päev. Lapsed sai ilusti kooli, kellelegi otsa ei sõitnud, koristamine möödus kähku ja meeldivalt, lapsed tulid rõõmsameelseslt koolist koju, ei kisanud ega kakelnud. Küsisin E. käest, et mis tal täna viga on, et nii viisakalt ja sõbralikult käitub, too vastas, et ta otsustas täna sõber olla, aga iga päev seda ei juhtu *muig*

E.`l oli täna koolis kõhugripp. Läksin talle järgi ja olime juba peaaegu auto juured kui pisike karjub, et tal hirmus kaka häda. Hakkas nutma lausa. Viisin teise siis kooli tagasi ja istus poti peal oma 20 minutit. M. otustas, et tal pissile vaja minna. Muide, neil on koolis nunnud tualetid. Tõsiselt. Väikesed ja punaste prilllaudadega. M. aga lasi natuke püksi ning siis me disguteerisime teemal, kas püksid jalast ära võtta ja palja pepuga autosse kõndida või kannatada ära ja panna need ühest tilgast märjaks saanud püksid siiski tagasi jalga. Ja jalga nad jäid.

Kella viieks jõudsime koju ja järgmine tund möödus värviraamatute seltsis. Oi kus ma armastan värviraamatuid. Ma võiksin tundide viisi värvida. Õnneks nemad ka :)

Pereema sõitis täna Ungarisse. Tagasi saabub alles kolmapäeval. M. lõi eile oma varba KAKS korda vastu ust ära. Pereisa flippis täiega auti. Karjus ta peale, et why dont you wear slippers? We buy you Fucking shoes and you wont wear them. Njah. Hiljem ta vabandas ning lubas lastele, et homme lähme välja Hiina toitu sööma. Täna siis läksimegi. Pereisal on mega tuus auto. Kabriolett mingi, ärge küsige mu käest marki, sest ma ei tea. Kuid sellega ta kihutas täna 100 miili tunnis ja mul läksid kõrvad lukku. Aga lahe oli :D.

Hiinakas oli hea. Mul oli kõht jube tühi. Võtsin kõrvale siidri ning pereisa jõi õlut. Tore õhtu oli. Hiljem kui koju jõudsime pani pereisa lapsed magama ka. Ei mina ega tema ei viitsinud lastele vanni teha, seetõttu jäigi tegemata :P Who cares? Pereema pole ju kodus :D

Siider hakkas pähe natuke. Tahaks veini. Ja jäätist, kus see on?

***

Artificial intelligence is better then no intelligence at all - hea tsitaat eks ole. Kuid fakt, et sellega õigustatakse robot autosi? No ma ei tea. Tänapäeval jah antakse juhiload juba igasugustele idiootidele, kuid on neid robot autosi siiski vaja? Arvutid nagu me kõik teame, on samuti inimesi alt vedanud. Igal juhul on aastaks 2030 oodata selliseid masinaid, mis inimeste eest sõidavad. Leidsin endale põhjuse, miks ma tahaks vähamalt 55 aastaseks elada.

***

Ma arvasin, et The Times ei ole niivõrd kollane ajaleht. Ometigi leidus ka tänases lehes artikkel Britney Spearsist ja tema kiilakast peast. Vähe sellest, et see ainuke teema junk ajalehtedes ja raadios on (Beckhamite elu kõrval), ilutseb kole kiilaspea ka The Timesi keskel. Ma olen suht kindel, et selle ruumi oleksid võinud täita artiklid kasvõi Aafrika näljahädadest või koerte varjupaikadest või isegi pikema loo oleks saanud pliiatsist välja imeda India tüdrukutest, keda tapetaske, kuna pulmad on liiga kallid, aga ei. BS siin ja BS seal. BullShit!

Muide, Snuffy pannakse kolmapäeval magama :(

2 comments:

Smaragd said...

Hkhhm, aitähh. =D Ja muideks, praegu peabki sul säästureziim olema, sest kui Tikker siia tuleb, oled raudselt iga nv meie juures. =) Nii et praegu ongi su ainuke võimalus raha kokku hoida. =)

MariMurakas said...

ära hirmuta :P