20 Feb 2007

Tramaivõi

Mina enam The Times`i ei loe. Täna on Britney lausa esileheküljel. Võeh. Natuke ma ajalehte siiski sirvisin, kuni vastu tuli terve lehekülje suurune kiilaspea. Miks mulle küll kohale ei jõua, miks see nii suur uudis on?

Vastik vastik vastik.

Btw, mõtlesin, et tahaks ka trennis hakata käima. Meil siin suht lähedal asub Cranleigh Leisure center. Seal pakutakse Aqua Therapyt, Body Pumpi, Aqua Aeroobikat, Body Jam`i (mis pidi hää olema), Hi-Lo Aeroobikat, Body Balance`t ning siis on veel sellised huvitavad tunnid nagu Active Lifestyle, Legs-Bums-Tums, Body Step, Bumps & Beyond, Cole Stability. Ja peale selle on seal ujula ning jõusaal. Eks vaatab, kuskil tahaks aeg-ajalt käia küll.

Tavai, ma lähen koristan study tuba. Ma isegi ei pea seda tegama, aga tuju on ;). E.`le peab täna kell 1 juba järgi minema. Siis me läheme Cranleigh`sse poodi. Cupcake`ide jaoks stuffi ostma ning M.`le kleepekaid. Ja pärast kui vihma ei saja siis kiikuma ka :D

Cya later croco-gator !!!

No comments: