6 Aug 2007

No hea küll siis...

C.l oli täna vist sitt päev. Ja ta valas kõik oma viha minu peale välja. Ja siis me lõpetasimegi mõlemad tema magamistoas üksteise peale karjumisega, seletamisega, süüdistamisega, asjade selgeks rääkimisega ning lõpuks ka nutmisega. Täitsa kohutav ikka. Ja kõik sai alguses sellest, et Gea need kuradi pildid sealt fotokast ära kustutas. Ta oli ikka nii vihane ja ma sain selle kõik enda kaela. NO HEA KÜLL SIIS.

Ülejäänud päeva me veetsime koos päevitades, nii et, we are cool, NO HEA KÜLL SIIS.

Ma pidin täna endale uue auto saama, aga seda ei tulnud. Tuleb homme hommikul väidetavalt. Nõme mõnes mõttes, sest ma tahtsin täna õhtul veel Jannet näha, aga NO HEA KÜLL SIIS.

Mängisin lastega väljas jalkat enne, ei viitsinud küll eriti, aga NO HEA KÜLL SIIS.

S. kavataseb varsti jälle endale uue auto osta. Mingi Porshe vms. Ma ei tea, kuidas seda isegi kirjutada. Tal need autod ikka tulevad ja lähevad, aga NO HEA KÜLL SIIS.

NO HEA KÜLL SIIS ma lõpetan!

2 comments:

P2smer said...

Andke omety andeks. Agga kui need pildid niii olulised olid, mix te siis neid ei taasta... see pole ju nii keeruline.

MariMurakas said...

Ammu taastatud juba :P